Laadtijd van een website

fdenboer schreef op 29.10.2018 om 13:16 uur

Aan allen,

Ik heb een probleem met de website van de wandelgroep die ik coördineer, namelijk de tijd van laden.

https://wandelgroep-k3.nl/#xl_xr_page_index


Wat wil het geval: er zijn diverse wandelgroepsleden die enkel en alleen met hun Iphone het internet bezoeken.
Hun klacht is dat het wel 15 sec. duur voordat de website op hun Iphone zichtbaar is.
De website is o.a. opgebouwd uit een 12 tal fotopagina's met behoorlijk wat foto's. Uiteindelijk kunnen het 20 fotopagina's worden.

Mijn vraag is, is er een mogelijkheid om in eerste instantie de website te laden zonder de de fotopagina's. En deze pas te laden als daar expliciet om gevraagd wordt.

Bij voorbaat Hartelijk dank.
Frans den Boer.

Reacties

mi-bo schreef op 29.10.2018 om 15:11 uur

@fdenboer

Beste Frans den Boer,

ik weet niet wat de leden verkeerd doen, maar als ik naar deze link ga staat hij er direct

https://wandelgroep-k3.nl

U heeft vermoedelijk niet de eerste pagina index genoemd.

Als er een Website wordt geopend staat er alleen de http gedeelte en bij U /#xl_xr_page_index

en dit is niet de bedoeling

Mvg

Michael

wijziging opgeslagen stond een punt achter .nl

fdenboer schreef op 29.10.2018 om 16:18 uur

De website is aangemaakt met MAGIX W.D. 15.1.0.53605
Uploadt naar host "Antagonost".
In de hoofd route staat "Index.htm"



Maar los van de bovenstaande discussie is het mogelijk om om in eerste instantie de website te laden zonder de  fotopagina's. En deze pas te laden als daar expliciet om gevraagd wordt?

 

mi-bo schreef op 29.10.2018 om 16:50 uur

@fdenboer

Beste Frans,

als U alleen maar een website wil maken met linken is dit mogelijk

En kan door aanvinken van de link de Foto's opgevraagd worden.

Mvg

Michael

fdenboer schreef op 29.10.2018 om 17:11 uur

Dag Mi-Bo,

 

Dank voor de reactie.

Ik probeer mij voor te stellen wat u bedoeld.

 

Betekend het dat ik alle fotopagina's in apparte webstes dien onder te brengen. En dan deze websites appart aan te roepen?

M. vr. gr.,

Frans den Boer

mi-bo schreef op 29.10.2018 om 18:27 uur

@fdenboer

Beste Frans.

Ja dat is mijn reactie op Uw vraag.

Als de website wordt opgestart of met Pc/laptop of IPhone of Smartphone,dan worden de foto pagina's toch niet direct geopend.

Dit gebeurd toch pas als men op de taakbalk klikt die daarna pas de foto pagina opend.

Als U alleen maar een Website wilt maken met verwijzingen,dan was dat mijn antwoord.

Mvg

Michael.

Bol schreef op 29.10.2018 om 20:04 uur

Hallo Frans,

De laadsnelheid is afhankelijk van de internetsnelheid, maar ook de snelheidheid van de device waarop je de site oproep. Er zullen zeker nog meer factoren op te noemen zijn, waardoor het inladen bij de een sneller gaat dan bij de ander.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2018, 20:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-