Reacties

Bol schreef op 06.06.2020 om 22:37 uur

Hallo FJ Roos,

Gezichten retoucheren rechtstreeks in het programma Magix Video Pro X is niet mogelijk. Natuurlijk kunt altijd in een externe fotobewerkingsprogramma uw foto's retoucheren en weer op de tijdlijn van Pro X zetten.

Fijn Weekend,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.06.2020 om 12:16 uur

@fjroos

Beste FJ Roos

Ik ben ervan uitgegaan dat U een van deze omschrijving bedoelt,

door het beeld te activeren en rechterzijde muis aanklikken, dan optie in Foto Designer bewerken( Alt + Shift + D)

hier zijn voorbeelden die U wel kunt doen in MAGIX video Pro X

en en zijn vele mogelijkheden tot retoucheren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 07.06.2020 om 13:25 uur

Hallo FJ Roos,

U spreekt specifiek over gezichten retoucheren. Dit is niet mogelijk op de tijdlijn van Magix Pro X. Wel kunt u via Pro X een externe fotoprogramma oproepen (zie afbeelding) en de foto retoucheren. Nadat u het gezicht hebt geretoucheerd, kunt u deze weer terugplaatsen op de tijdlijn van Pro X. Een gezicht retoucheren in een filmfragment is volgens mij geheel onmogelijk, tenzij u er een stilstaand beeld (foto) van heeft gemaakt.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat wel.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 18.06.2020 om 08:15 uur

Ligt eraan in welke mate je wilt retoucheren, maar het is wel degelijk - beperkt - mogelijk.

Volgens mij heeft NewBlue nog een heel plug-in pakket inzake gezichtsverfraaing.