Krijg wel beeld en geluid op PC maar importeert niet naar de tijdlijn.

john-vandenberg6602 schreef op 10.05.2018 om 16:49 uur

Ik heb een Terratec G1 apparaat en zie de beelden en heb geluid vanuit de videoband recorder, maar deze verschijnen niet in of op de tijdlijn van het programma zelf . De beelden zie ik in de separate window waar vandaan je kunt grabben.

Daar is een knop "Video naar computer overdragen" De tijd er naast loopt mee.

Maar nergens wordt een tijdlijn gevuld.

Ik heb de Terratec edition versie 5.03.111 en een W10 Pro PC

Reacties

mi-bo schreef op 10.05.2018 om 16:59 uur

John,

Terratec is geen MAGIX product ( hardware is van Terratec ) en

(software video Easy LE versie is geleverd door MAGIX ).

Even op de Terratec site gekeken, en kwam de link hier onder tegen, misschien heeft U hier iets aan.

Software - Terratec dit is een pakket gebaseerd op Windows 7

www.terratec.net/details.php?artnr=130652Vertaal deze pagina

Downloads. Datenblatt · Datasheet · Feuille de données · Picture · Quick setup guide. Software. MAGIX Video easy Terratec Edition · Magix Video Easy ...

Ontbrekend: version ‎5.03 ‎111

TerraTec Stuurprogramma’s‎

Adv.terratec.driverwhiz.com/‎

Download DriverWhiz om Bijwerken uw TerraTec Stuurprogramma's Snel

Groeten

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 11.05.2018 om 10:48 uur

Hallo Johan,

Zo te lezen werkt uw Terratec G1 prima. U ziet de overdrachtsbeelden met geluid wel in het previewvenster van Video Easy, als u klik op de knop "Video naar computer overdragen", dan wordt het beeld met geluid op uw PC opgeslagen, maar nog niet op de tijdlijn gezet, dit gebeurd pas als u stopt met het overzetten.

Zie ook: https://www.magix.com/nl/support/know-how/tutorialvideos/red-uw-videos/

Groet,

Rob

3x gewijzigd wegens meer en verbeterde informatie

Laatst gewijzigd door Bol op 11.05.2018, 15:33, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-