Krijg maar een klein deel van een AVI bestand op de tijdbalk gesleept.

roontje schreef op 15.01.2009 om 21:31 uur
Ik krijg maar een klein deel van AVI bestand op de tijdbalk gesleept.  Nadat ik met succes een MiniDV van 13 gB heb geimporteerd, wil ik deze op de tijdslijn slepen. En dat lukt maar gedeeltelijk! Bij het plaatsen zie ik heel kort even de hele film op die tijdlijn, maar als ik de muis loslaat blijft er maar een klein stukje van over. Slechts enige minuten worden overgebracht en zichtbaar; de AVI film zelf is wel af te spelen als preview, dus hij bestaat wél.
Magix Video 15 Premium nogmaals geinstalleerd, maar dat gaf geen verbetering. Wie oh wie brengt mij de oplossing?

Reacties

mi-bo schreef op 16.01.2009 om 15:09 uur
Beste, wij begrijpen twee termen niet U heeft een Avi binnen gehaald met een miniDv , hoe is dan de streaming tot stand gekomen tussen camera en PC.
Als U een dv camera heeft en aansluit op de PC, en U heeft vdl 15 premium geinstalleerd wordt direct in een scherm gevraagd met welke programma wil u deze film binnen halen, u klikt vdl 15 aan er gaat een scherm open en u geeft aan waar de opnamen naar toe moet ( opgeslagen)en het wordt binnen gehaald, bij afsluiten wordt de film (project) direct op de tijdlijn gezet, om het te kunnen bewerken.( heeft u zich na het installeren van het programma zich digitaal aangemeld bij Magix), gr Mi-Bo.