Krijg geen verbinding met de videorecorder

Wiet-Schiethart schreef op 11.08.2022 om 12:15 uur
 

Om video's te digitaliseren RUV (Versie 6.0.2.31(UDP3)) geinstallleerd. Installatie en registratie gingen goed. Via instructievideo Videorecorder (Sony SLV-E280) aangesloten. Nieuw project aangemaakt. Vervolgens probeer ik via Dialoogscherm "importeren" keuze 4: "Importeren analoge bronnen" verbinding te krijgen met de videorecorder maar dat lukt niet. Krijg scherm "importeren", maar kan dan niets meer. Er lijkt geen verbinding te zijn. Ik gebruik Windows 10 (21H2). Systeem met 16 GB geheugen. Videorecorder heeft 2 scart uitgangen (Een blauwe met aanduiding "Decoder/AV-IN2" en een zwarte met "Euro-AV1") Alle twee geprobeerd. Ook meerdere USB-aansluitingen geprobeerd. Als ik bij instellingen, apparaten kijk, zie ik de videograbber wel staan.

Wat gaat hier fout?

Reacties

mi-bo schreef op 11.08.2022 om 12:54 uur

@Wiet-Schiethart

Welkom Wiet als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum

Wat er mis gaat bij U is van hieruit niet te vertellen.

Misschien heeft U iets aan deze Tutorial

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

en misschien mist U de juiste drivers

https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatieprocedure-magix-video-converter--710/

Vriendelijke groet

michael ( sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 11.08.2022 om 13:25 uur

@Wiet-Schiethart

Hallo Wiet,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Misschien hebt u wat aan deze link: Mijn (oude) videocamera wordt niet herkend

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Wiet-Schiethart schreef op 11.08.2022 om 13:46 uur

Dag Michael en Rob,

Dank voor jullie suggesties. Ik heb nieuwe drivers geinstalleerd, maar het helpt helaas niet.

Ik blijf een scherm "importeren" krijgen, waarin ik vervolgens niets kan.

Ik zal het gaan voorleggen aan de technische support van Magix

mi-bo schreef op 11.08.2022 om 14:03 uur

@Wiet-Schiethart

Heeft de Sony SLV-E280 aan de voorzijde een tulpstekker uitgang, dan zou U die kunnen gebruiken

En anders via infoservice@magix.net zoals U al had omschreven daar advies vragen

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 11.08.2022 om 14:10 uur

@Wiet-Schiethart

Even een vraag, als videorecorder met scart is aangesloten, kunt U dan via tulpstekker wel beelden zien op de Tv.

Zijn de pinnetjes (20/21 stuks) niet verbogen zit het goed in de analoge videorecorder av in/out

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Wiet-Schiethart schreef op 11.08.2022 om 15:29 uur

Het is toch nog gelukt! Voordat ik de vraag aan support ging stellen, toch nog een poging gewaagd. Alle apparaten met USB eruit getrokken en verdraaid, dat was het. Alles weer aangesloten en nu functioneert alles naar behoren. Dank voor de ondersteuning.

mi-bo schreef op 11.08.2022 om 15:53 uur

@Wiet-Schiethart

Dit is een positief bericht.,dat het mooie MAGIX product RUV 9 werkt

Veel montage plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info