Wilde aan de slag om te proberen een website te maken en heb webdisigner premium gedownload, maar ik krijg geen trial registratie code in de email. Duurt dat enige tijd?
Als het goed is, krijgt u de Trail registratiecode gelijk toe gemaild naar uw emailadres van uw account. zie afbeelding. Kijk eens in de spam map en anders nog een keertje proberen.
Ik denk dat deze fout een verlenging is van het verkeerde emailadres. Hoewel ze bij magix vertelden dat het oude is geschrapt stond deze wel in het scherm bij downloaden. Ik heb dat aangepast maar het is mogelijk dat ik daar een foutje heb gemaakt en dus de tijdelijke code naar niemandsland is gestuurd. Nogmaals de software downloaden lijkt me het beste. En dat is dus geen optie, want de server heeft (het verkeerde?) emailadres opgeslagen en komt niet in beeld. Zal even zoeken hoe ik dat aanpas.
Als ik het goed heb, hebt Magix Support al uw accounts onder één account op de door aangeven mailadres ondergebracht. Wanneer u nu dit actieve Magix Account gebruikt / inlogt dan moet het wel lukken.
Ja gat hebben ze gezegd, maar op de server van magix staat plotseling het oude vermeld. Ik heb manuel het account aangepast en opnieuw de software gedownload, maar om wat voor reden dan ook krijg ik op geen enkel emailadres een installatie nummer. Ik heb al een email naar magix gestuurd.
Het nr van vdl23 heb ik als. Maar ook dat is me per email door de helpdesk verstuurd. Hetzelfde doet zich ook voor met het website programma. Natuurlijk is het vreemd dat ik helemaal geen nummer krijg. Als het in het verkeerde email komt weet je de reden.
Even geheel los de verkregen mailtjes van Magix Support. Mijn directe vraag is/was, staat VDL2023 ook daadwerkelijk in dit account vermeld? Mocht u om wat voor reden dan ook uw mailtjes zijn kwijtraken, dan kunt vanaf mijn account / mijn account uw Magix programma\s weer opnieuw installeren.
...Bedoelen ze dat ik het programma opnieuw moet instaleren? Heb ik al eens gedaan...
Doe het nog eens, zoals ik reeds geantwoord hebt op 02.12.2022 om 00:10 uur. Als u het Web programma hebt geregistreerd, dan pas staat dit vermeldt in uw account.
Ik heb het maar opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar ook nu geen code. Ik krijg op de server wel de mogelijkheid om de probeerversie te verlengen, maar ook nu geen code.
maak de computer helemaal dood ook internet ervan af.
Dan Pc opstarten, internet aansluiten, naar magix.com, webdesigner 19 installeren met optie trial versie, niet op de C schijf, maar op een andere schijf als u die heeft.
Zojuist heb ik een Trail product willen registreren. Hierop heb ik geen bevestigingse-mail terug ontvangen. Ik heb het vermoeden, dat er een Serverstoring is bij Magix Duitsland. Ik zou zeggen probeer morgen nog een keertje.
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door wat Mi-Bo u hebt aanbevolen. Ik wens u succes met het uitproberen van Magix Web Designer Premium 19.