Koppeling van tekst in inhoud naar overzicht - Web Designer Premium 17

emu schreef op 07.09.2020 om 20:58 uur

Goede morgen. Ik heb een vraagje over bladwijzers nl. Hoe moe je in Web Designer Premium 17

als men op een bepaalde lijn klikt naar het bepaalde onder gaan. vb

Hoe gaan wij om met uw informatie? →

Gebruik gegevens →

Persoonsgegevens →

Waarvoor verwerken wij persoonsgegevens →

Foto’s →

Verstrekking aan derden →

Bewaartermijn →

Beveiliging→

Rechten omtrent uw gegevens →

Klachten →

Overig →

Vragen? →

Hoe gaan wij om met uw informatie.

xxxxxxxxx

Gebruik gegevens

xxxxxxxxx

Persoonsgegevens

xxxxxxxxx

Reacties

mi-bo schreef op 07.09.2020 om 23:27 uur

@emu

Beste Emu,

misschien begrijp ik de vraag.

het volgende U heeft een Website.

hier gaat U naar info : als voorbeeldals hier op wordt geklikt gaat U naar optie met rechter muis naar optie" web eigenschappen."

dan heeft U als voorbeeld "Hoe gaan wij om met uw informatie? → " een pagina gemaakt waar de link naar toe moet en is dan hier te vinden

En dat wordt zo met elke functie gedaan, elke keer een verwijzing naar een pagina

Sc6

M.vr.gr

Michael ( FM )

 

emu schreef op 08.09.2020 om 17:54 uur

Hartelijk dank voor de oplossing. Maar spijtig genoeg staan niet alle onderwerpen in het selectie vakje (zie bijlage)

Is er soms een mogelijkheid om de ontbrekende onderwerpen bij te voegen aub.

mi-bo schreef op 08.09.2020 om 17:59 uur

@emu

Beste Emu,

de 3 ontbrekende onderwerpen heeft U niet door gelinkt de rest wel, vandaar dat die er niet tussen staan

Sc6

M.vr.gr

Michael

emu schreef op 08.09.2020 om 18:21 uur

Sorry, ik doe het volgende namelijk in de lijst van de inhoud duid ik aan vervolgens met rechtse muisknop naar web

Hoe gaan wij om met uw informatie

Gebruik gegevens

Persoonsgegevens

Waarvoor verwerken wij persoonsgegevens

Foto’s

Verstrekking aan derden

Bewaartermijn

Beveiliging

Rechten omtrent uw gegevens

Klachten

Overige

Vragen

mi-bo schreef op 08.09.2020 om 18:36 uur

@emu

Beste Emu.

U dient de regel te activeren en dan optie webeigenschappen ,dan door linken naar de aangemaakte pagina

Sc6.

M.vr.gr

Michael

emu schreef op 08.09.2020 om 20:46 uur

Sorry mijn tekst was nog niet helemaal af.

Ik duid de tekst aan met dan ga ik vervolgens met de rechter muisknop naar webeigenschappen.

Ik krijg dan de keuze van ver verschillende mogelijkheden en neem daar de link naar kop.

Ik krijg dan een lijstje waar ik kan selecteren wat ik aan geduid heb. In deze lijst staan er enkele niet.

Kan je daar soms bijvoegen

mi-bo schreef op 08.09.2020 om 21:10 uur

@emu

Beste Emu.

Niet naar kop gaan maar" linken naar " klik dit open en dan naar de gemaakte pagina verwijzen.

Sc6.

Michael

mi-bo schreef op 08.09.2020 om 22:00 uur

@emu

Beste Eddy,

een kleine compilatie gemaakt, hopend dat dit de bedoeling is

Sc6

M.vr.gr

Michael

emu schreef op 08.09.2020 om 22:22 uur

Ik heb de video gezien. Maar ik zit wel met een probleempje. Bij mij staat alles op een blad, ik wil als ik op mijn onderwerp klik ineens naar de juiste positie ga. Dat lukt voor 8 maar voor 4 staan niet in de keuzelijst.

ik wil eventueel de testversie doorsturen

mi-bo schreef op 08.09.2020 om 22:37 uur

@emu

Beste Eddy,

maar wat is dan de bedoeling, dat er vanuit de pagina naar een map wordt gegaan, en vandaar uit moet dan toch weer naar een pagina worden gelinkt ( misschien dat er een beperking is van max)om de geschreven gegevens te kunnen lezen.

Dan kunt U toch beter 10 pagina's maken en dan door linken en in de pagina,s de vermeldingen doen die zijn daarna altijd te veranderen en verversen.

U mag een test versie sturen naar mi-bo@magix.info

M.vr.gr

Michael