Reacties

mi-bo schreef op 20.12.2020 om 07:14 uur

@m-derijk

Beste M-Derijk.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U in de store op een button klik en wil dit aankopen,zal er zeker een pagina open gaan waar de koop procedure wordt gestart,mits er een storing is via de site.

Probeer het later nog eens.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.12.2020 om 09:33 uur

@m-derijk

Hallo M. de Rijk,

Wat gebeurt er, als u even uit- en weer inlogt? Het kan zijn, dat u geen verbinding meer hebt met de server van Magix. Want ik kan gewoon aankopen doen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.12.2020, 10:31, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

m-derijk schreef op 21.12.2020 om 13:36 uur

ik probeer het vanmiddag weer,ik neem contact op als het niet werkt . groeten van m de rijk

Jan.Kerstens schreef op 19.04.2021 om 20:29 uur

Is het opgelost geraakt? Ik kan namelijk ook niets aankopen. Geen soundpools, geen instrumenten en zelfs geen upgrade. Gisteren kreeg ik daar nog een foutmelding van, vandaag helemaal niets. Ondertussen heb ik natuurlijk al 36.000 keer af- en ingelogd...

mi-bo schreef op 19.04.2021 om 21:13 uur

@Jan.Kerstens

Beste Jan,

Sinds enkele weken zijn er betaling opties veranderd, kijk eens naar deze link

https://www.magix.info/nl/tutorials/2-factor-authenticatie--1272501/

Vermoedelijk zal hier Uw probleem in zitten

"Als gevolg van Europese betalingsrichtlijnen is nu een zogenaamde 2-factor authenticatie via je bank vereist."

heeft U deze authenticatie niet , kunt U ook nu geen betalingen meer doen.

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Jan.Kerstens schreef op 21.04.2021 om 21:18 uur

Michael, ik heb het document "2- factor-authenticatie" gelezen en kan me maar moeilijk voorstellen dat dat mijn probleem zou kunnen zijn. Bovendien zou ik op dit moment niet weten hoe ik een 2- factor-authenticatie instel. Mogelijks is mijn probleem niet geheel duidelijk en daarom maakte ik een 2 minuten durend filmpje waarin ik mijn probleem preciseer. Het filmpje maken heeft wel 2 dagen gekost... :-D Zou je er even naar kunnen kijken en uw mening geven aub?

mi-bo schreef op 21.04.2021 om 21:56 uur

@Jan.Kerstens

Beste Jan,

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

Als ik mij niet vergis heeft U MMM 32 Bits versie, daar is het probleem dat geen producten meer gekocht kunnen worden,

Als U de upgrade zou doen dan wordt versie MMM 32 Bits verwijderd en wordt versie MMM64 Bits geinstalleerd.

Nu al weer een download update versie

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.04.2021 om 22:27 uur

@Jan.Kerstens

Hallo Jan,

Ik zie in uw filmpje, dat u nog met MMM 32bits versie 27.0.0.13 uit 2019 werkt. Zelf heb ik MMM 32 bits versie 28.0.3.53 uit 2020 en MMM 64bits 29.0.6.38 uit 2021 op mijn PC staan.

Ik kan zowel met MMM 32bits als 64bits aankopen doen via de Store bij Magix.

Mijn advies zou zijn om MMM 64bits versie 29.0.x.xx te installeren.

Lees ook even de rood omlijnde gegevens.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.04.2021 om 00:17 uur

Hallo Jan,

Wat gebeurd er als u op actualiseren klikt? Wordt MMM 32 bits versie 27.0.013 dan geactualiseerd naar versie 27.0.2.26? (laatste versienummer van)

Groet, Rob

Aanvulling op 22-04-2021 om 00:23uur

Hieronder staan alle updates, die zijn uitgebracht voor MMM 32bits versie 27.0.0.13

Welkom bij het installatieprogramma van
Music Maker Update

Sluit a.u.b. alle nog draaiende programma's, voordat u verder gaat met de installatie. Daardoor worden mogelijke conflicten tijdens de installatie vermeden.

Klik op »Annuleren«, om de installatie te stoppen, of op »Volgende«, om met het installatieprogramma te beginnen.

Veranderingen in patch 27.0.2.26 t.o.v. 27.0.1.23

 Nieuw: Analog Synth 2 als nieuw instrument verkrijgbaar in de Music Maker Store
Beter: instellen van de programma-interface gecorrigeerd
Bugfix: harmonische weergave in arrangement functioneerde niet als het formaat werd gewijzigd door een soundpool
Bugfix: offline-beschikbaarheid van geactiveerde, gedownloade in-app-store-functies en -instrumenten 
Bugfix: crashes in de mixer en de interne audio-verwerking verholpen 
Bugfix: downloaden en installeren van Soundpools uit de Store werkt weer
Export: problemen bij het exporteren van 48kHz-projecten verholpen

Veranderingen in patch 27.0.1.23 t.o.v. 27.0.0.16

 Nieuw: link naar Producerplant beschikbaar in het Help-menu
Nieuw: waardebonnen kunnen worden ingewisseld via een overeenkomstige dialoog
Bugfix: voorbeelden van soundpools en soundpool-verzamelingen in de Music Maker Store werken weer
Bugfix: automatische downloads na het ontgrendelen van een editie in Music Maker werken weer
Bugfix: ingewisselde waardebonnen worden als zodanig weergegeven in het dialoogvenster Activeren en dienovereenkomstig gemarkeerd
Bugfix: tekst-naar-spraak werkt weer
Bugfix: het achterwaarts afspelen van OGG-bestanden is weer mogelijk
Bugfix: dialogen voor VST-effecten en VST-instrumenten worden opnieuw correct weergegeven

Veranderingen in patch 27.0.0.16 t.o.v. 27.0.0.13

 In-app Store: lay-out aanpassingen
In-app Store: preview van soundpools en instrumenten geeft geen verkeerde waardes aan in transportcontrole
Editie vrijgeven: dialoog wordt niet geopend bij elke keer dat het programma wordt opgestart
Fout bij het opslaan van het project tijdens het afspelen opgelost
Vintage-effecten kunnen weer worden gebruikt
Bij afsluiten van de Harmony-Agent wordt geen Peakmeter-venster meer geopend
Meer aanpassingen en verbeteringen

Laatst gewijzigd door Bol op 22.04.2021, 00:22, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 22.04.2021 om 06:19 uur

@Jan.Kerstens

Beste Jan,

Als U op actualiseren klikt , is dit het resultaat,

https://www.magix.info/nl/forum/waarschuwing-kerstweek-een-patch-voor-mmm-32-bits--1262311/

Heeft U een 32 Bits Machine, dan heeft U een probleem

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

mi-bo schreef op 22.04.2021 om 08:51 uur

@Jan.Kerstens

Beste Jan,

een aanvulling op mijn antwoord van 22.04.2021 om 6.19 uur.

Dit is mijn versie van MMM 32 Bits

Als ik deze open net zoals bij U krijg ik dit te zien

Als ik dan op Actualiseren zou klikken, dan wordt mijn 32 Bits versie overschreven naar MMM 64 Bits

Nog even verder laten zien dat aankoop niet mogelijk is,

bij aankoop meer instrumenten deze reactie.

en bij aankoop van meer functies het zelfde

Uw conclusie is correct.

M.a.w het is niet meer mogelijk( MMM32 Bits ) via de normale weg bij MAGIX Muziek producten te kopen.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 22.04.2021 om 15:11 uur

@Jan.Kerstens

Hallo Jan,

Ik heb vandaag MMM 32 bits versie 28.0.3.53 geheel verwijderd van mijn PC en met één installatiebestand weer succesvol geïnstalleerd. Bij mij is het mogelijk, waarom zou het dan bij u niet mogelijk zijn? Alleen heb ik de allerlaatste update / patch 29.0.4.25 niet uitgevoerd, omdat ik mijzelf hierdoor in de problemen breng. Dus deze update / Patch nooit uitvoeren onder een MMM 32bits programma.

Waar ik nu zeer benieuwd naar ben, is wat voor tekst erbij u te voorschijn komt als u op Nieuw in deze actualisering klikt, voordat u echt gaat actualiseren.

Ik verneem graag van u,

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.04.2021, 15:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan.Kerstens schreef op 22.04.2021 om 20:25 uur

Dag Rob,

Dit krijg ik te zien als ik op "Nieuw in deze actualisering" klik.

Eigenlijk krijg ik dan een nieuwe versie in de maag gesplitst. Dat is dan nog niet de nieuwste versie. (ik koop ze niet allemaal) In ieder geval: Actualiseren = betalen. Dat heb ik dus geprobeerd. Er begint dan dan een upgrade naar versie 2020 waarna er gevraagd wordt te betalen. Ik vind dat geen actualisering en maakte me er een beetje boos over. De versie 28.0.3.53 heb ik niet (is dat versie 2020?) en ik geraak ook niet graag de 9 "te goed" instrumenten kwijt door ineens versie 2021 te kopen. Men heeft me al eens instrumenten afgenomen met een upgrade. (Robota, Atmos, Beatbox 2, Livid,..) Allemaal niet zo netjes eigenlijk 😣

Alle hulp is op dit moment welkom! Sowieso al bedankt voor uw reeds geleverde werk en hulp!

Bol schreef op 22.04.2021 om 23:42 uur

@Jan.Kerstens

Hallo Jan,

Zoals ik het nu begrijpt, hebt u in het verleden meerdere MMM programma's aangeschaft. Hebt u deze toen ook allemaal geactiveerd via de MMM32 bits freewareversies. Als dat zo is en u her-installeert MMM 32bits en u MMM opstart en aanmeldt met uw emailadres en wachtwoord, dan kunt u alle verkregen producten opnieuw downloaden en installeren vanaf de Magix Server. Zie mijn activeringen via MMM32bits freewareversie

Kijk eens wat er in uw Magix Downloads / Installationsmanager map staat. Staat daar ook een van deze bij?

Zo ja, installeer MMM 32bits met hoogste 28.x.x.xx versienummer.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan.Kerstens schreef op 25.04.2021 om 14:06 uur

Dag Rob,

In mijn Magix Music Maker kan ik de geactiveerde versies niet zien. Het hulpmenu ziet er anders uit.

Ik kan die gegevens wel opvragen op de site. Dat ziet er zo uit als ik enkel de aangekochte Music Maker producten beschouw:

Music Maker 17
(Deze staat er niet bij. Die staat op een ander account en is niet meer geïnstalleerd. Kan ook niet meer gedownload worden en de sleutel werkt niet in recentere versies. Die zat bij CHIP en ik dacht dat ik hem nadien gekocht had, daar ben ik niet zeker van)

Music Maker 2014 Premium
P2-25540-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXX

Music Maker 2015 Premium
P3-76030-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXX

Music Maker Premium (Versie 2017? Gekocht als pakket met keyboard)
P3-58861-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXX

Music Maker Premium Edition (2019)
P3-79143-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXX

Music Maker Hip Hop Beat Producer Edition (2018)
P3-52082-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXX

Ik denk dat ik de "Hip Hop Beat Producer Edition", de vijfde dus, online heb gekocht. Van de rest heb ik CD's.
Enkel de twee eerste hebben een soort van versienummer (2014 & 2015) Voor de rest is dat onduidelijk:

Ik bezit géén versienummers die met 28.x.x.xx beginnen 😳

Ik heb een 64-bit systeem. Intel i7-7700K, 32 GB ram, SSD en 6 TB HD
MMM staat wél op de D-schijf geïnstalleerd.

Deze zin van u begrijp ik niet helemaal: "Hebt u deze toen ook allemaal geactiveerd via de MMM32 bits freewareversies"

Op deze PC staan, bij mijn weten, géén freewareversies of werden géén freewareversies geactiveerd, enkel aangekochte versies.

 

Groeten, Jan

Bol schreef op 26.04.2021 om 15:24 uur

@Jan.Kerstens

Hallo Jan,

Vanaf 2017 is Magix Duitsland met MMM 32bits free op de markt gekomen en deze voor iedereen beschikbaar gesteld. U kon toen in deze MMM 32bits free uw eerder verkregen MMM producten registreren en activeren. Helaas is MMM 32 bits free nu niet meer te downloaden vanaf de Magix sites. Dit is nu MMM 64bits versie 29.0.6.38 geworden. Zie voor programmavergelijking deze link. [klik hier]

Het hoofdprogramma is voor alle versies gelijk, alleen met beperkingen, zoals u in het programmavergelijk kunt zien.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.04.2021, 15:32, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-