Kopen en aanmelden

fotonico1 schreef op 23.03.2010 om 01:40 uur
Ik heb website maker 4 gekocht maar bleek later via een visa of comfortcard nog een bedrag voor de website zelf te moeten betalen. Is normaal. Maar wat als men geen visa heeft? Via de telefoon laat men weten dat ik dat misschien aan mijn buurman zou kunnen vragen. Via m`n e-mail heb ik nog geen antwoord ontvangen.
Is dit niet op z`n zachts gezegd onbeschoft

Reacties

Polders schreef op 24.03.2010 om 11:49 uur
Beste fotonicol, neem hierover eens contact met het Magix supportteam op:
tel.: 0900-2356244
Veel succes
pierenmarc schreef op 27.03.2010 om 12:45 uur
Hallo,

Ik heb zelf vorig jaar Website Maker 3 gekocht in de winkel (box), en nergens vind ik terug in de verkoopsvoorwaarden of ergens anders in de documentatie of op de box zelf, dat het activeren van die website maker een aanvullend 'te betalen' abonnement inhoudt. Er was wel een gratis service met beperkte mogelijkheden genaamd "Website Maker Free" die men eventueel kon upgraden naar "Easy" of "Deluxe", beiden dan wel betalend.

Omdat u schrijft:"...maar bleek later via een visa of comfortcard nog een bedrag voor de website zelf te moeten betalen. Is normaal.", ga ik er van uit dat u dit dus wel wist dat u minimum een "Easy" abonnement diende te nemen toen u website maker kocht, en dat de mogelijkheid "Website Maker Free" u niet werd aangeboden. Klopt dit?

Waarom vraag ik dat? Omdat ik destijds enkel "Website Maker Free" heb geactiveerd en nooit heb geupgrade naar "Easy", maar daar plotseling ineens wel op geabonneerd blijk te zijn, en daarvoor moet betalen. Ik vraag mij dus af of de "Website Maker Free" nog bestaat. zoniet werd ik waarschijnlijk, zonder mijn toestemming, door magix zelf geupgrade naar de "Easy" versie, en dit kan volgens mij niet.