Knopen webdesigner 7 premium

Angel1111 schreef op 02.09.2012 om 18:12 uur

Ik probeer elke keer mijn knopen op mijn site te wijzigen ze komen op de site namelijk onscherp over.

Ik heb antwoord gekregen van de support van Magix dat inderdaad de standaardknopen van magix zelf onscherp overkomen en ze kunnen mij niet helpen met dit probleem. Mij wordt aangeraden zelf knopen te gaan maken.

Nu probeer ik dit keer op keer maar ik krijg elke keer als ik de laatste stap gebruik "creer navigatiebalk" krijg ik een dubbel melding

Home
Home
Nieuwe knop

Ook kan ik mijn site niet opslaan onder .web (onder .web staat een hele oude site van mij) maar hij slaat op onder .web.internet ik kan .web ook niet overschrijven.

Kan iemand mij hiermee helpen...

Reacties

VanderKaart schreef op 04.09.2012 om 16:11 uur

Met de actuele patch moet het wel opgeslagen worden als alleen .WEB (zoals het hoort).

Het kan zijn dat die patch niet automatisch gevonden wordt via menu Hulp / Update programma... In dat geval zelf inloggen op de support site (support.magix.net) en dan links naar Downloads en dan de patch zelf downloaden en installeren.

 

Wat betreft de knoppen... ik neem aan dat je dat bedoelt en niet knopen... Feitelijk kun je die ook zelf maken en onscherp kunnen ze eigenlijk niet worden omdat het programma werkt op basis van vector graphics. Dus als je het groter of kleiner maakt moet het gewoon even scherp blijven.... tenzij het een foto is natuurlijk of iets dergelijks (een plaatje ofzo).