Kleurenclip importeren in film hdereus schreef op 23.07.2011 om 20:25 uur Hallo, Ik wil hier en daar in de film een fade-out naar zwart maken. Hiervoor heb ik een zwart clipje nodig. Hoe krijg ik deze in m'n film? Henk Terug naar de post
Reacties hansvdzee schreef op 24.07.2011 om 08:39 uur Maak gewoon een afbeelding met een zwarte achtergrondkleur in Paint o.i.d deze plaatst u op de tijdslijn en kunt u zo lang maken als u wilt. FransS schreef op 24.07.2011 om 11:31 uur Hoi hdereus, Er zit in VdLux bij effecten een mogelijkheid om kleuren dus ook een zwarte overgang te realiseren. Even experimenteren en zal het best lukken . Suc6 Frans S. hdereus schreef op 24.07.2011 om 11:38 uur Hoi hdereus, Er zit in VdLux bij effecten een mogelijkheid om kleuren dus ook een zwarte overgang te realiseren. Even experimenteren en zal het best lukken . Suc6 Frans S. Dank Frans! Ik had er wat aan! hdereus schreef op 24.07.2011 om 11:44 uur Maak gewoon een afbeelding met een zwarte achtergrondkleur in Paint o.i.d deze plaatst u op de tijdslijn en kunt u zo lang maken als u wilt. Dit is een optie, waaraan ik nog niet gedacht had. Gewoon een beetje creatief zijn dus... Dank voor je tip! 1