Kleuren resetten?

Johan-Decruynaere schreef op 18.02.2022 om 22:02 uur

Video deluxe plus Versie 16.0.1.22

Kleurverandering in preview monitor en in film weergave.

In het vak inhoud bij import worden de kleuren wel goed weergegeven. Zodra beelden effectief worden geïmporteerd vervagen de kleuren, rood wordt bruin, groen wordt geel,...

Drukken op de RESET knop in het tab blad Kleur van Effecteninstellingen Film blijven de kleuren onecht.

Hoe kan de kleurverandering ongedaan gemaakt worden bij import?

Reacties

Bol schreef op 18.02.2022 om 23:00 uur

@Johan-Decruynaere

Hallo Johan,

....Zodra beelden effectief worden geïmporteerd vervagen de kleuren, rood wordt bruin, groen wordt geel...

Hiervandaan kan ik niet beoordelen waardoor uw probleem veroorzaakt wordt. Probeer eens het volgende. Klik met de rechtermuisknop op het filmfragment en ga naar: Video-effecten / Reset Video Effecten. Nu worden alle Video Effecten verwijderd van het filmfragment.

Als dit niet uw probleem oplost, klik dan op het hamburgertje (drie streepjes) linksboven en zet het vinkje bij Standaard (2D)

Met vriendelijk groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.02.2022, 23:01, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Johan-Decruynaere schreef op 19.02.2022 om 07:37 uur

Resetten stond grijs en kon dus niet gekozen wotden.

Via het hamburgertje kon ik wel op Standaard zetten en is de juiste kleur weergave terug in orde

Bedankt

Bol schreef op 19.02.2022 om 08:35 uur

@Johan-Decruynaere

Hallo Johan,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is opgelost. Succes met het samenstellen van uw films.

Fijn weekend, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.02.2022, 10:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-