hallo,
Ik heb 2 projecten omgezet naar 2 MP4 filmbestanden = OK
Vervolgens heb ik die één voor één in een nieuw project op de tijdslijn gezet om nadien te kunnen renderen tot 1 MP4 filmbestand. Ik heb zo al ontelbare keren zonder problemen dit kunnen uitvoeren.
Maar nu lukt dat plots niet meer sinds ik van windows 7 naar windows 10 ben overgeschakeld. Nu heb ik problemen met de klankbestanden.
Aanvankelijke klankbestanden zijn zichtbaar in golfvorm en werken tot ik iets wil aanpassen zoals bv. een overgang of gewoon iets anders en dan is er plots geen klank meer hoorbaar. Nochtans is de golfvorm klankbestand nog steeds zichtbaar. Als ik het tenslotte toch render dan is er ook geen klankbestand in het nieuwe de MP 4 bestand.
Ik heb intussen wel mijn plan kunnen trekken met Audacity waarmee ik de klank heb kunnen ontdubbelen en nadien als een wav. onder de videofragmenten heb geïmporteerd en zo komt alles nog tot zijn recht. Maar dat is natuurlijk geen echte oplossing in Magix (is nu veel knutselwerk waar dit vroeger perfect werkte).
Heeft iemand een idee wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn. Ik heb magix ook opnieuw volledig geïnstalleerd zonder enig resultaat.
Terloops nog een ander vraagje. Als je 2 projecten wil samenvoegen tot 1 project dan wordt alles heel mooi overgenomen behalve de volumeverlagingcurven (plaatsen waar commentaar staat en muziekvolume verlaagd wordt). Die kunnen niet mee gekopieerd worden. Heeft iemand daarmee ervaring hoe het wel zou kunnen.
Dank je wel voor een antwoodje,
Voyageur