Kernisolatie

ritsdmagix schreef op 31.03.2024 om 19:19 uur

Ik heb Red Uw Video versie 9.0 die ik draai op Windows 11. Het werkt alleen als ik Kernisolatie uitzet, wat natuurlijk ongewenst is.
Nergens is een nieuwe versie van het stuurprogramma voor de grabber te vinden (van Conexant).Als ik nu de nieuwe versie koop (29 euro) met de nieuwe Video Grabber, werkt het dan wel? Wie heeft hier ervaring mee?

(overigens zou Magix dit bij de specs moeten vermelden maar die laten het graag over aan de gratis Klantenservice, het forum)

 

Reacties

Bol schreef op 03.04.2024 om 13:02 uur

@ritsdmagix

Hallo Rits,

Voor Red Uw Video versie 9.0 moet nog steeds drivers worden geïnstalleerd. De nieuwste Magix Red Uw Video Saver! 2023 is een plug-in versie (geen drivers meer nodig). Zie: MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd

Voor zover ik het weet, wordt Kernisolatie (Geheugenintegriteit) (nog) niet ondersteund door Magix Duitsland. Bij mij is deze uitgeschakeld anders werkt USB video omzetter van Red Uw Video 2023! niet.

Zie ook eens deze linken:

......(overigens zou Magix dit bij de specs moeten vermelden maar die laten het graag over aan de gratis Klantenservice, het forum).....

Op dit forum helpen forumleden elkander met zijn of haar problemen. Dit is geen vervanging voor de Gratis Klantenservice. Mocht u toch na het lezen van mijn antwoord nog vragen hebben, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en stelt daar u vraag.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 03.04.2024, 13:11, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ritsdmagix schreef op 03.04.2024 om 16:52 uur

Dank!

Dat lijkt er dus op dat versie 9.0 niet met Windows 11 is te gebruiken?

 

Bol schreef op 03.04.2024 om 18:44 uur

@ritsdmagix

Hallo Rits,

....Ik heb Red Uw Video versie 9.0 die ik draai op Windows 11. Het werkt alleen als ik Kernisolatie uitzet, wat natuurlijk ongewenst is.....

U schrijft, dat versie 9.0 werkt op Windows 11, alleen u moet dan wel de Kernisolatie deactiveren (uitschakelen). Op 6 maart 2024 heb ik via mailverkeer met een forumlid ook deze discussie gevoerd, maar dan over de nieuwste Magix Red Uw Video Saver! 2023 als plug-in versie. Met ingeschakelde Kernisolatie werkte de USB video omzetter ook niet bij hem, maar nadat hij de Kernisolatie deactiveerde (uitschakelde) was zijn probleem opgelost.

Zelf staat bij mij de Kernisolatie uit. Het hulpprogramma van Acronis Cyber Protect Home Office is ook niet compatibel met de Kernisolatie.

Zelf heb ik Windows Defender niet als Virusscanner geïnstalleerd maar Norton 360

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-