Kastje naar de muur

Barry-Geugjes schreef op 30.08.2022 om 22:05 uur

Ik heb kort geleden Magix video Deluxe Windows gekocht en daar een verkeerde e-mail ingediend namelijk info@patricxxx dit moet zijn info@patrixxxxx i.v.m. privacy gewijzigd door Moderator

Het bestelnummer is xx xxx xxx MXC

Omdat ik het verkeerde e-mail adres had toegestuurd kreeg ik geen serienummer en downloadcode toegestuurd.

Nu heb ik via de helpdesk dit verhaal voorgelegd aan de helpdesk maar die hebben alleen het e-mail adres aangepast. Ik heb nooit geen e-mail ontvangen.

Voor de rest gebeurd er niks, ook bij het inloggen in mijn account geen serienummer te bekennen!  Kan ik aub geholpen worden ik heb in de bijlage screenshot van het betaalbewijs en de eerste ontvangstpagina bijgevoegd.

Alvast bedankt! 

Vriendelijke groet, 

Patricia Goduto

Reacties

Bol schreef op 30.08.2022 om 22:40 uur

@Barry-Geugjes

Hallo Patricia / Barry,

Als moderator heb ik de privacygevoelige informatie aangepast c.q. verwijderd. Advies zet nooit privacygevoelige gegevens op een openbaar forum i.v.m. misbruik. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat geheel los van Magix Support.

U moet contact opnemen met Magix Duitsland. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net . Omschrijf u probleem zo goed mogelijk en stuur alle gegevens en uw betaalbewijs als bijlage mee.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. uw gelijkwaardige tweede topic heb ik verwijderd van het forum

Aanvulling: 30-08-2022 om 22:46uur

Heb u al gekeken bij: Mijn Account / Mijn Producten?

Zie eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Laatst gewijzigd door Bol op 30.08.2022, 22:50, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.08.2022 om 10:45 uur

@Barry-Geugjes

Heeft U al gekeken of mail van Shop@magix.net in de Spambox zit, dit is wel eens eerder gebeurd.

Sc6

Michael

Bol schreef op 31.08.2022 om 10:59 uur

@Barry-Geugjes

Hallo Patricia / Barry,

Magix Support hebt uw emailadres ondertussen aangepast schrijft u en u bent daarvan op de hoogte gebracht via een mailtje neem ik aan? U moet nu wel inloggen met u nieuwe emailadres en wachtwoord bij: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Als het goed is staat bij: Mijn account / Mijn producten uw P3-serienummer

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-