Kan Website maker 5 niet installeren

wim-vantverlaat schreef op 31.07.2011 om 12:11 uur

Ik heb Website Magix de Luxe (inclusief domeinnaam en e-mail adressen)aan een vriendin cadeau gedaan.

Het pakket is aan haar huisadres gestuurd, maar zij kan met de meegeleverde CD het programma niet installeren.

Ik krijg van haar het volgende bericht::

Ik ben trouwens bezig met Magix en om de één of andere reden installeert ie niets. alles lijkt goed te gaan, maar hoef ook nergens een code in te voeren. dat is al gek....
Dan krijg ik nu starten...klik ok...en zegt ie dat ie niet goed is geinstalleerd. dan kan ik op repair klikken en doet ie dat...werkt er nog niks...snap er helemaal niks van...

Wie kan ons verder helpen. Al vast bedankt

Reacties

magixagent schreef op 31.07.2011 om 16:18 uur

Uw bericht gelezen.

U heeft een pakket besteld op Uw naam en aan een ander kado gegeven.

Bij het online bestellen, wordt U email adres gekoppeld aan het pakket, ook heeft u een wachtwoord per mail ontvangen.

Verder wil ik graag helpen maar weet niet wat u verder heeft gedaan, stuur een mail naar en kunnen u beter directer helpen,


 

gr

wim-vantverlaat schreef op 31.07.2011 om 18:33 uur

Hallo magixagent,

bedankt voor je antwoord. De bestelling is echter iets anders verlopen dan u veronderstelt.

De gehele bestelling is gegaan op naam van degene die het pakket gekregen heeft inclusief het mailadres.

Het enige waar ik in beeld ben gekomen is bij de de betaling via Ideaal (internet bankieren).

Maar ik zal uw advies ook opvolgen en een bericht sturen naar mi-bo@magix.info

Hartelijk dank.

Groeten,

Wm