Kan waveheader niet voorbereiden in Magix Video Deluxe 2023

Henk-Lodewijk schreef op 18.02.2024 om 13:47 uur

De waveheader kan niet voorbereiden. Het beeld stopt en schokt en alles staat door elkaar. Beeld wordt helemaal zwart en het beeld blijft stilstaan, maar het geluid loopt door en het scherm wordt dan zwart. Montage is onmogelijk. Ik heb Magix Video Deluxe 2023

Reacties

Bol schreef op 18.02.2024 om 14:48 uur

@Henk-Lodewijk

Hallo Henk,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

Start VDL 2023 op en klik op "Y". Kijk eens op het tabblad weergave van de programma-instelling of uw stuurprogramma staat op Wave-stuurprogramma.

U hebt niet aangegeven wat u computerconfiguratie is!! Maar als met het bovenstaand schrijven uw probleem (nog) niet oplost, zet dan eens op het tabblad Apparaatopties / hardwareversnelling de import op CPU

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 18.02.2024, 14:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henk-Lodewijk schreef op 18.02.2024 om 18:20 uur

Blijt hetzelde, tijdens monteren loopt hij vast.

Bol schreef op 18.02.2024 om 18:29 uur

@Henk-Lodewijk

Hallo Henk,

Geeft het ook een foutmelding? Zo ja, wat is deze foutmelding dan, kunt deze omschrijven of een afbeelding uploaden.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henk-Lodewijk schreef op 18.02.2024 om 20:25 uur

Wave header kan niet voorbereiden, is de melding. Dan zwart scherm daarna staat alles door elkaar

Bol schreef op 19.02.2024 om 12:52 uur

@Henk-Lodewijk

Hallo Henk,

Allereerst wil ik u bedanken voor het doormailen van het de filmpjes en het vertrouwen dat u in mij stelt.

U probleem zal waarschijnlijk zijn, dat bij u niet de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 is geïnstalleerd, omdat u de foutmelding krijgt: Fout in module "mfc140u.dll" .

Mijn advies is om de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022 te downloaden en te installeren. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Bij het installeren van de nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw computer laten staan, omdat oudere programma's deze versies nog kunnen gebruiken als dat nodig blijkt te zijn.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henk-Lodewijk schreef op 20.02.2024 om 14:19 uur

Nog steeds zelfde probleem.

Bol schreef op 20.02.2024 om 14:39 uur

@Henk-Lodewijk

Hallo Henk,

Op dit moment kan ik geen oplossingen meer bedenken die uw probleem zou kunnen verhelpen. Mijn advies is nu om eens rechtstreeks contact op te nemen met Magix Support door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en uw probleem daar voor te leggen. Als zij het nodig vinden, kunnen ze voor u een systemcheck uitvoeren en bekijken waar het bij u fout gaat.

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 20.02.2024, 14:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-