Kan Video Deluxe 2024 niet activeren en registreren!

hans45 schreef op 06.03.2024 om 20:33 uur

Beste Bol

Vandaag kreeg ik mijn Video de luxe 2024 binnen en heb deze, nadat ik eerst de oude versie had verwijderd geïnstalleerd

Bij het openen van het programma moest ik eerst de code en wachtwoord invullen. Het Mailadres stond reeds in de onderste balk waarna ik op de bovenste balk het W.W. moest invullen . Helaas kon ik niet de code typen in het lege vlak. Wat ik ook probeerde te doen.Nu krijg ik de melding dat het Wachtwoord apart word opgestuurd waarna ik het programma kan registreren.

Hoewel ik de code reeds in de brief heb gekregen kan ik hem niet gebruiken .Wat nu te doen ?

Met hartelijke groet Hans Aalders

Reacties

Bol schreef op 06.03.2024 om 22:47 uur

@hans45

Hallo Hans,

zie eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 07.03.2024 om 09:09 uur

Hallo Rob

Ik heb wel de programma Hide 1 geïnstalleerd. Daar heb ik de code van gekregen.

hans45 schreef op 07.03.2024 om 11:10 uur

Ik heb inmiddels mijn Voucher-code kunnen onderscheppen van de prullenbak. De is 0XXJW- gewijzigd door moderator. Hopelijk is dit genoeg om mij een code te sturen voor activatie gekocht Magix Video Deluxe 2024. Graag jou advies in deze. Groet Hans

Bol schreef op 07.03.2024 om 11:25 uur

@hans45

Hallo Hans,

De door u genoemde code is om ProDaD Hide V1 te kunnen activeren voor één jaar. Maar dit staat geheel los van Magix Video Deluxe 2024. Bij aankoop en na betaling krijgt u een opdrachtbevestigingsmail met daarin alle benodigde gegevens om het programma te kunnen installeren. Zo ook uw P3-serienummer

....Het Mailadres stond reeds in de onderste balk waarna ik op de bovenste balk het W.W. moest invullen....

U moet het P3-serienummer invullen op de bovenste invoerveld. Dus niet uw wachtwoord. Zie nog eens mijn eerder gegeven antwoord.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 07.03.2024 om 12:01 uur

Beste Rob

Ook dat heb ik vermeld aan je. Ik wacht nog steeds op de opdrachtmail met daaran gekoppeld

p3 serie nummer. Daar zit hem het probleem.😏

Bol schreef op 07.03.2024 om 12:36 uur

@hans45

Hallo Hans,

Bij MAGIX is het zo geregeld, dat wanneer u betaald hebt u een opdrachtbevestigingsmail ontvangt met daarin de benodigde gegevens. Ook wordt het P3-serienummer gelijk bij: Mijn account/Mijn producten zichtbaar.

Via een persoonlijk bericht hebt u mij laten weten dat u het p3-serienummer alsnog gekregen hebt van Magix Duitsland. Uw probleem is hiermee opgelost.

Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 07-03-2024 om 13:03 uur

Zie afbeelding.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.03.2024, 13:02, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-