In een vorige topic schreef u: "Mijn Easy Video 6.0 herkent mijn nieuwe GoPro10 niet".
Kan het zijn, dat uw CX010026.MP4 bestand nog is opgenomen als MP4 - H.265 (HEVC) en niet als MP4 - H.264 (AVC). Zoals ik al eerder heb aangegeven ondersteund Video Easy MP4 - H.265 (HEVC) niet.
klik op Avatar van Video Easy, dan de keuze Welkom ,nieuw video project aanmaken, dan waar nu datum staat kan een naam worden gezet, bestanden op de computer selecteren, of evt usb stickdan opzoeken vanaf de Usb stick en dit importeren naar MAGIX video Easy en kan het bewerkt worden
Bedankt👍 voor het vertrouwen, dat u in mij stelt en het doormailen van uw bestand.
Mijn gedachte gang was / is juist. Uw bestand CX010026.MP4 is MP4 - H.265 (HEVC).Die niet ondersteund wordt door Magix Video Easy 6.0 versie 6.0.2.134.
Uw bestand: CX010026.MP4 (H.265). - niet afspeelbaar op de tijdlijn
Geëxporteerd naar: CX010026.MP4 (H.264) - wel afspeelbaar op de tijdlijn
Met vriendelijk groet, Rob
Aanvulling op: 29-01-2022 om 18:25uur
Ik heb het converteerde bestand via Wetransfer weer aan u teruggemaild. O ja, nog even dit, u kunt in converteerprogramma Handbrakegeen 4k bestanden converteren!!
Er zijn meerder Freeware converteerprogramma's op het Internet te vinden, waarmee u 4K filmpjes kunt converteren. Succes met het samenstellen van uw filmpjes.