kan programma niet de-installeren en opnieuw installeren

Vitsken schreef op 05.09.2020 om 17:02 uur

Ik ondervond veel problemen bij het gebruik van Music maker

Na enkele updates van windows en wat opkuis op pc heb ik het programma verwijderd om opnieuw te installeren.

Bij het verwijderen van Music Maker (64bit) stuit ik echter op volgend probleem

Deze kan niet worden verwijderd en wordt telkens weer afgesloten.

Hierdoor kan ik nu helemaal niets meer gebruiken, terwijl ik wel betalend gebruiker ben.

Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2020 om 17:12 uur

@Vitsken

Beste Bitsken.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U via configuratiescherm mijn programma / verwijderen /installeren MMM2021 verwijderen.

Als dit is gedaan ,weer via de link die U ontvangen heeft via mail weer installeren,en daarna kijken of er nog een download update beschikbaar is

Sc6

M.vr.gr

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Vitsken schreef op 05.09.2020 om 17:44 uur

Beste,

dit is het net. Ik heb mmm21 kunnen verwijderen, maar er staat nog een andere versie MusicMaker (64bit) op. Deze moet worden verwijderd alvorens ik de installatie via de link kan uitvoeren (komt vanzelf op de-installatievenster). Maar aangezien er een probleem is om deze te verwijderen kan de installatie niet doorgaan.
Intussen reeds 10 keer geprobeerd.
Deze melding krijg ik steeds



Mvg,

 

mi-bo schreef op 05.09.2020 om 17:55 uur

Beste Vitsken.

Dan kunt U via deze tool alles van MMM21 verwijderen

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

M.vr.gr

Michael

Vitsken schreef op 05.09.2020 om 18:02 uur

als ik op de link klik krijg ik

mi-bo schreef op 05.09.2020 om 18:10 uur

@Vitsken

Beste Vitsken.

Dat is vreemd als ik op link klik kom ik gewoon op de microsoft side terecht

Sc6.

M.vr.gr

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m verbetering van Uw Naam

Bol schreef op 05.09.2020 om 18:16 uur

Hallo Visken,

Zojuist heb ik MMM 64bits ook maar een gede-installeerd. Ik heb geen enkel probleem ondervonden met zowel het deinstalleren als het opnieuw installeren.

Wat er bij u precies verkeerd gaat, kan ik hiervandaan niet zeggen.

Dit forum is voor en door Magix gebruikers

Mijn advies neem contact op met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.09.2020, 18:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 07.09.2020 om 16:17 uur

Beste Vitsken,

Ik stuit op hetzelfde probleem. Denk zelf dat MMM een probleem heeft met Windows. Heb een paar dagen geleden contact gezocht met Magix technische Suport maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.

Waarschijnlijk zal ik Mijn PC terug moeten zetten naar de fabrieksinstelling. Ik ben dus niet de enige met dit Probleem.

Grt. Fred-B

 

 

 

Vitsken schreef op 18.09.2020 om 22:22 uur

Ondertussen nog altijd niet gelukt om te installeren
Intussen wel veel geld betaald voor het programma + abonnement.
Indien dit niet snel wordt opgelost wil ik heel graag mijn centen terug, heb het wel gehad nu

Bol schreef op 18.09.2020 om 23:20 uur

Hallo Vitsken,

Dit is het forum voor en door Magix Gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Waarom u Magix Music Maker (64bits) niet kan deinstalleren om deze daarna weer te installeren, daar heb ik hiervandaan geen verklaring voor. Dat u zeer gefrustreerd bent, begrijp ik maar al te goed. Maar zoals ik u al schrijf, is dit een forum voor en door gebruikers. Ik ga ervanuit, dat u reeds contact hebt opgenomen met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ en een ticket hebt aangemaakt. Als u uw geld retour wilt ontvangen, neem dan contact op met Magix via dit emailadres: shop@magix.net en doe een verzoek tot ontbinding van uw aankoop.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 18.09.2020, 23:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 19.09.2020 om 08:17 uur

@Vitsken

Beste Vitsken,

een reactie op " Als u uw geld retour wilt ontvangen, neem dan contact op met Magix via dit emailadres: shop@magix.net en doe een verzoek tot ontbinding van uw aankoop."

dit zal binnen 14 dagen moeten worden gedaan.

Hier de voorwaarde te vinden via https://www.magix.com/nl/algemene-voorwaarden/[[IMAGE_V2:BA487B26AB02433480127F7684BB375C]]

wat voor U van toepassing is

Sc6

Michael ( FM )

 

Bol schreef op 19.09.2020 om 10:36 uur

Hallo Vitsken,

Het klopt, dat u binnen 14 dagen Magix Music Maker zonder opgaaf van rede kunt annuleren. Dat wilt nog niet zeggen, dat u na 14 dagen uw aankoop niet kan laten ontbinden. U moet dan wel onderbouwd een mailtje sturen naar: shop@magix.net en daarin duidelijk aangeven waarom u tot ontbinding wilt overgaan. Meestal wordt hier dan de coulance regel toegepast.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 19.09.2020, 11:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-