Kan Patch 21.0.1.80 niet installeren

gpkhulsman schreef op 11.10.2021 om 19:33 uur

Omdat ik met een lopend project bezig was had ik nog geen patch geïnstalleerd. Ik werkte dus nog met de basisversie van Photostory 2022. Nu wil ik patch 21.0.1.80 installeren maar dit werkt niet omdat mijn basisversie niet goed afsluit. Voor de installatie moet het programma worden afgesloten maar dat werkt niet vanwege de bekende foutmelding ..'dIII' . Als ik het zelf handmatig doe met de button 'programma afsluiten' dan is de installatie van de patch ook weg...

Reacties

Bol schreef op 11.10.2021 om 23:42 uur

Hallo @gpkhulsman,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

U was nog druk bezig uw lopende project af te maken toen u de melding kreeg, dat u Photostory versie 21.0.1.76 kon update naar versie 21.0.1.80. U hebt dat toen niet gelijk gedaan. Als u updategarantie datum is verlopen dan is dit ook niet meer mogelijk.

Als uw updategarantie nog niet is verlopen, doe dan eens het volgende:

  • ga naar Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten......
  • start Photostory op en ga naar: Hulp / Online actualiseren

Mocht het bovenstaande uw probleem hiermee niet zijn opgelost, dan adviseer ik u om Photostory geheel te verwijderen en opnieuw te installeren.

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-photostory-deluxe--670/

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gpkhulsman schreef op 13.10.2021 om 20:40 uur

Hallo Rob,

De eerste oplossing heeft goed gewerkt! Hartelijk dank!

 

Bol schreef op 13.10.2021 om 21:34 uur

Hallo @gpkhulsman,

Het doet mij deugd om te lezen, dat mijn eerst gegeven oplossing uw probleem hebt opgelost. Succes met het samenstellen van uw slideshows.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-