Kan ook niet op magix.com komen.geen enkele magix site

darcey schreef op 26.05.2015 om 14:06 uur

ik krijg deze melding in chrome

 

deze met chrome:

Deze webpagina is niet beschikbaar

ERR_CONNECTION_REFUSED

 

en in explorer

 

en deze met exploder:

Deze pagina kan niet worden weergegeven

•Controleer of het webadres

 


Verbindingsproblemen oplossen

Gevonden problemen

Het externe apparaat of de externe bron accepteerd de verbinding

niet

Reacties

mi-bo schreef op 26.05.2015 om 16:30 uur

Zoals ik al heb omschreven, kijk je Pc eens na, iets klopt er niet

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2015 om 18:52 uur

Beste Dercey,

Zoals Mi-Bo al omschreven heeft, moet u dit in uw computer configuratie zoeken. Dit zou ook de problemen kunnen verklaren t.a.z. van  Foto's of CD en VDL 16. Wanneer u de programma's activeert moet er wel een goede internet verbinding zijn.

Succes,

Rob

 

darcey schreef op 26.05.2015 om 21:47 uur

snap er ook niks van maar zie bij andere post toch dezelfde probleem staan

 

http://www.magix.info/nl/ik-kan-niet-op-de-site-www.magix.com-nl-komen.knowledge.1130207.html

 

zie bij de post wel de oplossing staan van hem zelf maar weet niet hoe ik daar komZie de oplossing staan

bestand "hosts" in windows een verwijzing stond waardoor de site geblokkeerd werd deze verwijzing weg gehaald en het bestand opnieuw opgeslagen was voldoende..Maar hoe kom ik in host

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2015 om 22:03 uur

Beste Darcey,

!!! Alles wat ik hieronder beschrijft is op eigenrisico !!!!

1. Geef een zoekopdracht "Hosts" in Windowsverkenner.

2. Ga op het bestand "Hosts" staan

3. Klik op de rechtermuisknopen

4. Kies openen.

5. Openen met.......Kladblok....druk op Oké

6.. Sla het als "Hosts"

Succes,

Rob

 

 

 

darcey schreef op 26.05.2015 om 22:40 uur

Beste Darcey,

!!! Alles wat ik hieronder beschrijft is op eigenrisico !!!!

1. Geef een zoekopdracht "Hosts" in Windowsverkenner.

2. Ga op het bestand "Hosts" staan

3. Klik op de rechtermuisknopen

4. Kies openen.

5. Openen met.......Kladblok....druk op Oké

6.. Sla het als "Hosts"

Succes,

Rob

 

 

 

Nou heb tot 5 gedaan geopent dus in kladblok. ^echter durf ik niet zo goed waarom moet ik dat oplaan als host.en waar snap laatste niet zo goed.En ben bang dat het dadelijk helemaal niet meer lukt.

 

bij die andere topic schreef de gebruiker bestand "hosts" in windows een verwijzing stond waardoor de site geblokkeerd werd deze verwijzing weg gehaald en het bestand opnieuw opgeslagen was voldoende..

 

Hoe weet ik hoe er een verwijzing staat dat de site geblokkeerd wordt en welke verwijzing moet ik weghalen.

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2015 om 23:07 uur

Beste Darcey,

Mijn advies is: "Zoek iemand in je omgeving, die je kan helpen met het oplossen van dit probleem". Ik kan je niet verder helpen.

Succes,

Rob

 

darcey schreef op 26.05.2015 om 23:43 uur

Beste Darcey,

Mijn advies is: "Zoek iemand in je omgeving, die je kan helpen met het oplossen van dit probleem". Ik kan je niet verder helpen.

Succes,

Rob

 

oke Zoals ik al zei.heb beide producten geregisteerd Stuur naar de klantenservice weer een mail hierover

Bedankt zover voor je hulp in ieder geval

Voormalige gebruiker schreef op 27.05.2015 om 09:23 uur

Hallo Darcey,

Dit antwoord heb ik in het verleden van Magix Support gekregen.

De foutmelding, dat er geen internetverbinding kan worden gemaakt, kan als volgt worden opgelost:

Ga in het Windows Configuratiescherm naar het item Internetopties (tik eventueel rechtsboven in het zoekvak van het Configuratiescherm "internetopties"). In de Internetopties gaat u naar het tabblad Geavanceerd. Controleer nu daar in die lijst of er vinkjes staan bij TLS 1.0 tot en met 1.2 (zo niet, zet deze dan en klik dan op Toepassen).

Ga tevens in het Windows Configuratiescherm naar het item Systeembeheer. Dubbelklik nu op Services om deze te openen. Zoek nu in de lijst van services naar de service "Background Intelligent Transfer Service". Klik met de rechter muisknop op deze service en kies dan Eigenschappen. Het Opstarttype moet Automatisch zijn. Zet dit hierop en klik op Toepassen.

Start nu uw computer opnieuw op, en test de activering opnieuw.

Blijft het probleem nu nog steeds bestaan, open dan het bestand C:\Program Files\MAGIX\[Programma-naam]\Install.cfg met het Windows programma Kladblok.
Zoek daarin het gedeelte [magixofa-overrides]
Daaronder voegt u volgende regel toe:
main*checkoffline=0
Sla het aangepaste bestand nu op, en let daarbij op dat het weer opgeslagen wordt als .cfg bestand (en niet als .txt bestand).
Probeer de activatie nu nogmaals.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 28.05.2015 om 10:53 uur

beste darcy

ik zie dat je on line bent.

heb je algedaan wat Bobvroe1 heeft omschreven

gr

Michael

darcey schreef op 28.05.2015 om 11:20 uur

Hallo Darcey,

Dit antwoord heb ik in het verleden van Magix Support gekregen.

De foutmelding, dat er geen internetverbinding kan worden gemaakt, kan als volgt worden opgelost:

Ga in het Windows Configuratiescherm naar het item Internetopties (tik eventueel rechtsboven in het zoekvak van het Configuratiescherm "internetopties"). In de Internetopties gaat u naar het tabblad Geavanceerd. Controleer nu daar in die lijst of er vinkjes staan bij TLS 1.0 tot en met 1.2 (zo niet, zet deze dan en klik dan op Toepassen).

Ga tevens in het Windows Configuratiescherm naar het item Systeembeheer. Dubbelklik nu op Services om deze te openen. Zoek nu in de lijst van services naar de service "Background Intelligent Transfer Service". Klik met de rechter muisknop op deze service en kies dan Eigenschappen. Het Opstarttype moet Automatisch zijn. Zet dit hierop en klik op Toepassen.

Start nu uw computer opnieuw op, en test de activering opnieuw.

Blijft het probleem nu nog steeds bestaan, open dan het bestand C:\Program Files\MAGIX\[Programma-naam]\Install.cfg met het Windows programma Kladblok.
Zoek daarin het gedeelte [magixofa-overrides]
Daaronder voegt u volgende regel toe:
main*checkoffline=0
Sla het aangepaste bestand nu op, en let daarbij op dat het weer opgeslagen wordt als .cfg bestand (en niet als .txt bestand).
Probeer de activatie nu nogmaals.

 

Hoi rob

 

bovenste stond allemaal goed laatste gedaan in kladblok de verandering gedaan.maar als ik het  op wil slaan

heb je de mogelijk heid als textbestand en alle bestanden.Op alle bestanden gezet.vervolgens slaat hij het toch op als text bestand.Je kan hier ook niets veranderen met dat pijltje als textbestand of alle bestanden dus kan CPG_bestand niet toevoegen

 

 

 

 

Succes,

Rob

 

Voormalige gebruiker schreef op 28.05.2015 om 12:30 uur

Hallo Darcey,

Lees de onderstaande tekst nog eens zorgvuldig door:

1. Blijft het probleem nu nog steeds bestaan, open dan het bestand C:\Program Files\MAGIX\[Programma-naam]\Install.cfg met het Windows programma Kladblok.
 

2. Zoek daarin het gedeelte [magixofa-overrides]
Daaronder voegt u volgende regel toe: 
main*checkoffline=0
 

3. Sla het aangepaste bestand nu op, en let daarbij op dat het weer opgeslagen wordt als Install.cfg bestand (en niet als Install.txt bestand).

De bestands naam moet zijn: Install.cfg
 

4. Probeer de activatie nu nogmaals.

Succes,

Rob

genry213 schreef op 04.06.2015 om 11:49 uur