Reacties

mi-bo schreef op 20.03.2022 om 14:23 uur

@Arnold-vandeKamp

Beste Arnold,

daar U 14.03.2022 een account heeft aangemaakt onder de naam @Arnold-vandeKamp

Had U voor die tijd al een ander account bij MAGIX aangemaakt, zoek dit dan op en registreer er mee.

Hier onder staat wat fout melding -code 24 betekend en uitleg van MAGIX Support

https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/

Sc6

Vriendelijke groet

Michael( Forum Moderator )

Bol schreef op 20.03.2022 om 18:22 uur

@Arnold-vandeKamp

Hallo Arnold,

Helaas, hebt u nog geen (goede) antwoorden gegeven op uw eerder topic. zie: Video Deluxe geeft aan dat registratienummer niet klopt? Als wij hier eerst een goed antwoord op hebben gekregen, dan kunnen wij u zeker verder helpen

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 20.03.2022, 18:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnold-vandeKamp schreef op 20.03.2022 om 20:36 uur

Het punt is :ik heb geen oude gegevens meeren morgen ben ik een week weg dus daarna kan ik misschien verder in ieder geval vast bedankt

Bol schreef op 20.03.2022 om 20:48 uur

@Arnold-vandeKamp,

Hallo Arnold,

Als u via de website van Magix "Video Deluxe" hebt aangekocht, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Op uw bankafrekening staat het bestelnummer xxxx.MXC vermeld. Vermeld dit bestelnummer in uw mailtje.

Met vriendelijke groet,

Rob ( Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.03.2022, 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.03.2022 om 21:20 uur

@Arnold-vandeKamp

Beste Arnold.

Hele fijne dagen, we zien na een week wel een reactie van U.

Vriendelijke groet

Michael (Forum Moderator))

Bol schreef op 20.03.2022 om 22:10 uur

@Arnold-vandeKamp

Hallo Arnold,

Als u een week met vakantie gaat, wens ik u hele fijne dagen toe. Als u voor uw werk een week onder weg bent, wens ik u succes met alles wat u onderneemt en zie ik uw reactie wel tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.03.2022, 22:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnold-vandeKamp schreef op 21.03.2022 om 14:41 uur

ik heb inmiddels de betalings- gegeven gevonden, en heb een mail gestuurd naar het opgegeven mail adres

nu maar afwachten jullie in ieder geval vast bedankt Arnold van de Kamp

Bol schreef op 21.03.2022 om 17:50 uur

@Arnold-vandeKamp

Hallo Arnold,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u de betalingsgegevens hebt gevonden en dat u Magix Duitsland om advies vraagt. Wij als moderators kunnen niet bij uw privégegevens, omdat dit een forum is waar forumleden elkander proberen te helpen met zijn of haar problemen. Wij vernemen graag van u hoe Magix Duitsland uw probleem hebt opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnold-vandeKamp schreef op 28.03.2022 om 11:00 uur

geacht Forum,

ik heb zoals jullie mij hebben geadviseerd een mail met alle gegeven ,datum van aankoop serienummer ,enz

om dat ik geen reactie kreeg heb ik er nog een mail achteraan gestuurd ,maar tot nu toe geen reactie

wat adviseren jullie mij ?

met vriendelijke groet,

Arnold

Bol schreef op 28.03.2022 om 14:07 uur

@Arnold-vandeKamp

Hallo Arnold,

U hebt op 21 maart 2022 een mailtje gestuurd naar infoservice@magix.net. Hebt u toen ook een mailtje terugontvangen met een ticketnummer? Als dat zo is, dan moet u via dit ticketnummer weer reageren, waarom u nog geen antwoord hebt gehad.

Mijn advies is, om nog een keer te reageren via het verkregen mailtje met ticketnummer.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnold-vandeKamp schreef op 29.03.2022 om 09:32 uur

goedemorgen Rob,

als reactie op jouw mail, het volgende: ik heb ,zoals ik al had aangegeven een mail gestuurd naar het opgegeven mail adres met met het aankoop bewijs en het serie nummer daar heb ik niets van terug gekregen dus ook geen ticket nummer na dat ik op mijn eerste mail niets heb vernomen heg ik weer een mail gestuurd .tot op heden helemaal niets .dus zo is de stand van zaken nu. wat nu ?

groet ,

Arnold

Bol schreef op 29.03.2022 om 09:42 uur

@Arnold-vandeKamp

Hallo Arnold,

Toen u voor de eerste keer Video Deluxe installeerde, registreerde en activeerde, gebruikte u toen ook dit emailadres? U moet Video Deluxe registeren en activeren met hetzelfde emailadres als waarmee u het toen gedaan hebt.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.03.2022 om 09:47 uur

@Arnold-vandeKamp

Hallo Arnold,

Een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord.

Zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnold-vandeKamp schreef op 29.03.2022 om 10:15 uur

Hallo Rob ,

ik heb mijn serienummer .waar het omgaat is het volgende en dat heb ik al eerder gemeld .wanneer ik Magix geinstaleerd heb ,en het serienummer ingevuld kom ik er niet in want dan geeft het aan dat het nummer op een ander e mail adres is geregistreerd dat is het nou juist ik heb geen ander adres als dit xxxxxx@gmail.com daarbij komt dat er niet op mijn mails wordt gereageerd

groet Arnold

 

Bol schreef op 29.03.2022 om 10:33 uur

@Arnold-vandeKamp

Hallo Arnold,

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens op een openbaar forum i.v.m. misbruik.

Het kan zijn, toen u Video Deluxe voor de eerste keer registreerde een typefoutje hebt gemaakt in uw emailadres tijdens het registreren. Stuur eens een mailtje naar dit emailadres: support@magix.net Laat mij weten of u nu wel reactie krijgt van Magix Support.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.03.2022, 11:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.03.2022 om 11:01 uur

@Arnold-vandeKamp

Beste Arnold,

daar U geen reactie heeft gekregen van MAGIX Support volgens schrijven.

Heeft U al in de Spambox( Map) gekeken

Sc6 Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Arnold-vandeKamp schreef op 29.03.2022 om 15:57 uur

Hallo Michael, er zat niet in mijn spam

ik kreeg van Rob een mail adres van Magix daar op kreeg ik van Magix onderstaand bericht teug

Dit is een automatisch aangemaakt bericht.
Uw e-mail kon helaas niet aan de juiste afdeling worden toegewezen.
Meer informatie, en de mogelijkheid een nieuw Ticket aan te maken, vindt u hier:
https://support2.magix.com/customer/nl/node/216613

en kwam ik uiteindelijk weer bij het forum terecht

ik wordt er een beetje moedeloos van m.i. hoeft het niet zo moeilijk te zijn

weten jullie nog een oplossing?

groet,

Arnold

 

mi-bo schreef op 29.03.2022 om 16:50 uur

@Arnold-vandeKamp

Beste Arnold

Dank voor Uw Feedback,

open de link en dan optie "Vraag de support " bewandel deze weg,

 

Dan moet het wel goed komen

Vriendelijke groet

Michael