Kan niet meer inloggen in het programma zelf

Joop-vanderHeijden schreef op 16.08.2021 om 21:36 uur

Ik heb Musicmaker versie premium 2019. Bij het starten kreeg ik de gebruikelijke popup dat er weer eens een update was, ok doe maar.

Blijkt dat hij versie 2021 er overheen gezet heeft en daar heb ik natuurlijk geen key van dus mijn gekochte extra's werkten ook meteen niet meer.

Alles verwijderd, 2019 opnieuw geïnstalleerd maar nu kan ik niet meer inloggen, er komt steeds een melding 'An error has occurred during the purchase process'. Wat een gedoe, waarom doet Magix dit ?? Is het misschien een verdienmodelletje en hopen ze dat ik ook een key voor 2021 ga kopen ?

Echt jammer dit

Reacties

SP. schreef op 16.08.2021 om 22:22 uur

@Joop-vanderHeijden

Het kan helpen als u de programma-instellingen opent en klikt op de knop om de winkel op te schonen. Dit zal de oude cache verwijderen die problemen kan veroorzaken met functies die niet correct zijn geactiveerd.

It can help if you open the program settings and click on the button to clean up the store. This will delete the old cache which can cause problems with features that are not activated correctly.

 

Joop-vanderHeijden schreef op 17.08.2021 om 09:40 uur

Dankjewel maar helaas, hij blijft weigeren

Update: met hulp van de Magix helpdesk opgelost. Nieuwe versie 30 van 2019 gedownload en alle ooit gekochte instrumenten etc. opnieuw geinstalleerd en nu doet hij het weer