Reacties

mi-bo schreef op 14.11.2021 om 15:10 uur

@hklein30

Beste H en H.

Gezien U het product bij Bol.com heeft gekocht, kunt U het beste bij hun Uw probleem voorleggen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hklein30 schreef op 14.11.2021 om 15:21 uur

heb ik gedaan, daar word ik over terug gebeld. maar ik heb een serie nr. maar die word op de magix download pagina niet geaccepteerd

Bol schreef op 14.11.2021 om 18:12 uur

Hallo @hklein30,

Zie deze links van Magix Support:

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hklein30 schreef op 15.11.2021 om 08:51 uur

Ik heb al een voucher nr ( product code) moeten invoeren op de Magix pagina, en als ik mijn product nu wil registreren dan zeggen ze dat het nr. niet klopt. kan ik op een of andere manier contact opnemen met Magix zodat zij dit kunnen oplossen ?

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 08:58 uur

@hklein30

Beste H en H.

Stuur een mail naar infoservice@magix.net

Leg precies Uw verhaal uit.

Een copy van gekocht product van Bol.com.

En serienummer.

Zij kunnen iets voor U betekenen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hklein30 schreef op 15.11.2021 om 09:14 uur

Hallo Michael

Tot zover bedankt voor je snelle antwoord, ik heb een mail gestuurd. En ik wacht af waar ze mee komen.

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 09:26 uur

@hklein30

Beste H en H,

Dank voor Uw feedback,

wij vernemen wel van U hoe het is afgelopen op het Forum

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.11.2021 om 09:59 uur

Hallo @hklein30,

Als moderator van dit forum, wens ik heel veel succes. Persoonlijk, verwacht ik ook, dat Magix Support uw probleem naar behoren zal oplossen.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hklein30 schreef op 17.11.2021 om 14:38 uur

Hallo Bol

Dat hebben ze tot op dit moment nog niet gedaan, omdat nog steeds de product code, volgens Magix niet klopt.

Ik heb op het eerste scherm, waar ik na code van Bol.com gekregen te hebben, een voucher nr. ingevuld.

Dat ging goed, in het volgende scherm moest ik de product code invullen, en toen zeiden ze dat die niet klopte.

Bol schreef op 17.11.2021 om 15:02 uur

Hallo @hklein30

Als het goed is het u een P3-xxxxx-xxxx serienummer. Als u Video Deluxe 2022 opstart, dan moet u het P3-serienummer invullen en uw emailadres.

  • Wat voor foutmelding krijgt u dan te zien?
  • Hebt u al van Magix Support antwoord gekregen op uw aangemaakte ticket.
  • Ik heb nog een vraag, had u al Video Deluxe 2021 op uw PC staan?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hklein30 schreef op 17.11.2021 om 15:05 uur

hoi, ik heb foto story deluxe 2020 1 apparaat gekocht via Bol.com om rechtstreeks te downloaden van Magix.

de link die in de mail van bol.com stond aangeklikt, toen kwam ik op de site van Magix.

en werd er gevraagd om een voucher code ? daar heb ik toe de verificatie code die ik van bol.com had gekregen ingevuld en kwam ik op het volgende scherm.

 

Bol schreef op 17.11.2021 om 15:21 uur

Hallo @hklein30,

U hebt u vraag gesteld onder rubriek Video Deluxe  vandaar de naamsverwarring.

Maar goed, Photostory Deluxe 2020 wordt echter niet meer door Magix Support ondersteund. Zoals ik het nu kan beoordelen, hebt u waarschijnlijk Photostory Deluxe 2022 gedownload bij Magix en deze met het P3-serienummer van Photostory Deluxe 2020 willen activeren en registreren. Volgens mij zit daar de fout. U moet echt het download programma van Photostory 2020 installeren. U kunt dit downloadprogramma opvragen door u P3-serienummer hier in te voeren. https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/productdownloads/

Succes, Rob

PS. als moderator zal ik uw topic onder de juiste rubriek zetten.

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2021, 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hklein30 schreef op 17.11.2021 om 16:37 uur

Hoi Rob, ehh nee. Ik heb foto story deluxe 2020 en dat jaartal klopt, online gekocht bij Bol.com. en ik heb nog helemaal niks kunnen downloaden, omdat ik daar niet eens bij kan komen vanwege dat gedoe met die verificatie code.

Bol schreef op 17.11.2021 om 16:52 uur

Hallo @hklein30,

Hebt u nog gedaan, wat ik reeds beschreven heb. Ook heb ik nog geen antwoord gekregen of al een antwoord van Magix Support heb gekregen, mits u natuurlijk een mailtje gestuurd hebt naar infoservice@magix.net.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2021, 16:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hklein30 schreef op 17.11.2021 om 18:38 uur

Ik heb wel een mail gestuurd naar Magic, met dezelfde vraag. Het Antwoord wat ik terug kreeg was, dat die verificatie code niet van hun kwam. Misschien een beetje overbodig, want dat had ik ook in de mail gezet, dat die van bol.com kwam. Maar in een eerder antwoord van jou stond dat Magix die foto story deluxe 2020 niet meer ondersteund ? Als dat zo is, dan verkoopt bol.com een programma dat overjarig is ?

Bol schreef op 17.11.2021 om 23:56 uur

Hallo @hklein30

Allereerst dit. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar staat wel geheel los van Magix Support.

Wat Magix Support u als antwoord hebt gegeven klopt helemaal, want u hebt het programma via BOL.com aangekocht. De door u vermelde verificatiecode komt niet van Magix Duitsland, maar van BOL.com en zij zijn daar dan ook verantwoordelijk voor.

De problemen die u nu ondervindt moet BOL.com met u oplossen, want zij zijn degene, die u Photostory 2020 hebt verkocht. Mocht u om wat voor rede met BOL.com er niet uitkomen, eis dan gewoon uw aankoopsom terug, want Magix Duitsland staat geheel buiten. Het klopt helemaal, dat Magix Photostory Deluxe 2020 niet meer ondersteund met updates / patches.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2021, 23:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hklein30 schreef op 18.11.2021 om 09:19 uur

Hoi Rob

Daar zij wij idd ook al mee bezig. Ik hoop dat we er met bol.com uit komen. Dank voor je hulp !

Bol schreef op 18.11.2021 om 10:06 uur

Hallo @hklein30.

Ik wens u heel veel succes, 👍👍👍.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-