Kan niet aanmelden in store na herinstallatie MM premium 2021 64-bit

Sander-Hertogh schreef op 14.01.2021 om 20:38 uur

Na een crash van mijn data schijf waarop o.a. de soundpools e.d. geïnstalleerd stonden en diverse plugins werkte MM2021 premium (64-bit, versie 29.0.4.25) niet meer. (en helaas had vlak daarvoor mijn back-up bedacht om de geest te geven en was de nieuwe nog niet binnen). C-schijf is nog helemaal in orde en verder functioneert e.e.a nog alleen, MM dus niet meer.
Na een deïnstallatie en vervolgens installatie start het programma wel weer op, maar kan ik me niet aanmelden in de Store. Hierdoor kan ik mijn gekochte soundpools, instrumenten, extra software en plugins niet opnieuw downloaden. Kan klikken tot ik een ons weeg (en dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang klikken in mijn geval), maar er gebeurt niets.

Ook als ik na de installatie de update 29.0.5.29 installeer doet het verder niets.

Iemand enig idee?
Ik weer graag weer aan muziek knutselen om de corona verveling tegen te gaan.

Ik gebruik verder windows 10 (versie 10.0.19041build 19041), i5 processor 3.8ghz, 8 GB intern geheugen, SSD als C:-schijf

Reacties

mi-bo schreef op 14.01.2021 om 20:52 uur

@Sander-Hertogh

Beste Sander.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een optie:

Via Magix.com de trial versie van MMM 20 21 downloaden .

Daarna MMM2021 opstarten en magix account aanklikken en dan met serienummer registreren, daarna via Download alles downloaden en uitpakken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Sander-Hertogh schreef op 14.01.2021 om 21:16 uur

@mi-bo

Dank voor je snelle reactie. Vlak na je reactie heb ik nog 1 poging gedaan door mm2021 helemaal te verwijderen via configuratiescherm en vervolgens een vanuit mijn account het installatiebestand te downloaden. Door de installatie als admin te starten is het nu gelukt en wordt ik weer automatisch aangemeld.

Alle soundpools, instrument, fx en plugins staan er weer op. Straks gelijk maar een back up maken.

 

Gr en nogmaals dank.

mi-bo schreef op 14.01.2021 om 21:24 uur

@Sander-Hertogh

Beste Sander.

Dit is een positief bericht dat het U is gelukt via Administrator om MMM2021 Prem opnieuw te installeren.

En dank voor de oplossing op het Forum te zetten.

Veel plezier met het samenstellen van Uw muziek projecten.

Sc6

M.vr.gr

Michael