Om een goed antwoord te kunnen geven, moet ik wel van u vernemen met welke Video Deluxe versie u werkt. bv. Video Deluxe 2023 standaard | plus | Premium.
gisteren de codec aangeschaft maar wil niet werken krijg dit als reactie
De activering,van de functie MPEG 4 Codec is mislukt. Wanneer u het programma als beperkt gebruiker uitvoert. herhaak dan de activering met administrator - rechten
Helaas heb ik nog steeds niet de gewenste informatie van u mogen ontvangen.
U kunt het versienummer opvragen door Video Deluxe op te starten en dan op Alt+Shift+F1 te drukken. Nu kunt u het versienummer uitlezen. zie afbeelding
In uw opdrachtbevestigingsmail staat welke Mpeg4 codec u hebt aangekocht. zie afbeelding
Nou ik ben er uit heb windows 11 er geheel afgehaald en opnieuw geïnstalleerd wel veel werk maar bij het opnieuw installeren van magix liep dit geheel vlekkeloos hoefde geen code in te voeren werd direct geïnstalleerd hoop dat ik toch een bijdrage heb kunnen leveren groet Freddy
Het doet mij deugd om te lezen, nadat u Windows 11 opnieuw hebt geïnstalleerd de standaard mpeg4 codec niet meer hoefde te registreren. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.
Maar volgens mij, had u dit probleem ook kunnen oplossen als u de volgende sleutel uit het Windowsregister had verwijderd, zoals @Serafijn als oplossing van Magix Support had gekregen.