Reacties

Bol schreef op 12.03.2025 om 13:02 uur

@leo-n

Hallo Leon,

Om welk Video Deluxe versie gaat? Kan het zijn dat u deze reeds op meerder computers hebt geactiveerd? Als dat zo is deactiveer deze dan. Video Deluxe hebt maar twee licenties.

Ga naar MAGIX Service Center – Login naar eigen account. en kijk bij Mijn Account / Mijn Producten of beide licenties reeds is geactiveerd.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

leo-n schreef op 12.03.2025 om 13:40 uur

Hoi Rob,

Het gaat om versie 20.0.2.80

Het serienr begint met 64191. Het staat nog op mijn oude pc, als de nieuwe werkt gaat ie daar vanaf

groet,

Leo

Bol schreef op 12.03.2025 om 18:42 uur

@leo-n

Hallo Leon,

Ik val in herhaling, maar u wilt na het installeren Video Deluxe 2021 op nieuw activeren. Ga naar: MAGIX Service Center – Login naar eigen account en kijk bij Mijn Account / Mijn Producten of beide licenties zijn geactiveerd met uw opgegeven P3 serienummer.

Als u uw programma daar niet terug vindt, dan hebt u deze waarschijnlijk in het verleden onder een ander emailadres gekocht en geactiveerd. Als dat zo is neem contact op met Magix Support. Stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Wij als moderatoren kunnen niet bij uw persoonlijke gegevens.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-