Kan ik Magix Websitemaker de Luxe samen gebruiken met Magix Web Designer Premium.

Voormalige gebruiker schreef op 17.11.2016 om 15:33 uur

Beste.

Ik heb zelf een website  http://www.wiewatwaarweg.nl  die gemaakt is met Magix Websitemaker de Luxe. Ik moet nu weer opnieuw betalen in november 2016 voor de komende 12 maanden. Ik ben herhaaldelijk aangesproken door personen dat men het jammer vond dat de site niet te zien was op een tablet of smartphone. Dit zou schijnbaar ook niet kunnen. Nu heb ik veel geinformeerd, naar een programma wat wel deze mogelijkheid heeft en rade men mij aan om Magix webdesigner aan te schaffen, omdat deze wel deze mogelijkheid biedt. Dus gedaan op goed advies en gekocht. Nu blijkt dat deze websitemaker en webdesigner niet op dezelfde manier deze op het webnet zetten. Ik heb reeds een domiein en betaal al enkele jaren hiervoor bij Magix en denk dat ik dan moet overstappen naar de webdesigner om de site zowel op PC, tablet en smartphones te kunnen bekijken. Ik ben zelf hier een leek ien gezien mijn leeftijd de volgende vragen:

1  Kan ik deze domein van Website maker naar Webdesigner meenemen of om laten zetten?

2  Ik betaal nu voor de Website maker en moet eind deze maand weer betalen voor 12 maanden. Moet ik nu ook betalen voor de Webdesigner?

3.  Kan iemand mij adviseren wat de mogelijkheid is, zodat ik niet 2 keer hoef te betalen voor een site.

Graag hulp in deze en alvast bedankt !