Reacties

Bol schreef op 21.05.2021 om 23:26 uur

@Henk-Drenth

Hallo Henk,

Sorry voor de late reactie. Ik weet niet of u al een oplossing heeft gevonden voor uw probleem. Misschien hebt u hier wat aan. [klik hier].

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henk-Drenth schreef op 22.05.2021 om 13:57 uur

Beste Rob,

Dank voor je reactie.

Ik vrees dat mijn wens te gecompliceerd is en niet uitgevoerd kan worden.

Ik heb namelijk een Excel bestand gemaakt met o.a. een werkblad FACTUUR. Daarin zou ik een link aan willen leggen naar een betaalside als bijvoorbeeld Mollie, zodat de klant mijn IBAN nummer, het factuurnummer en het bedrag misschien niet in hoeft te voeren. Het bedrag en factuurnummer verschilt natuurlijk per klant.

Maar hoe krijg ik het bedrag én factuurnummer in "Mollie"? Moet dat via mijn eigen website (met Magix Webdesign opgebouwd)?

Overigens werkt e.e.a. nu wel, maar de klant moet het factuurnummer, het bedrag en mijn IBAN nummer invullen bij de betaalopdracht. Een enkeling vindt dat wat omslachtig.

Mvg,

Henk

 

BeRo schreef op 22.05.2021 om 15:15 uur

[...] Maar hoe krijg ik het bedrag én factuurnummer in "Mollie"? Moet dat via mijn eigen website (met Magix Webdesign opgebouwd)? [...]

ja en nee 😇
"Mollie" heeft hiervoor een programmeringsinterface (API) ontwikkeld (klik). Je kunt dat gebruiken om met de site te communiceren en de relevante gegevens door te geven.
Hoe dat precies moet, kan waarschijnlijk beter worden beschreven door de support van Mollie (klik).

De Web Designer is niet in staat betalingstransacties te beheren zonder extra programmering. Als de integratie van externe pagina's (b.v. "Mollie") niet voldoende is, moet je externe hulp gebruiken. Tenzij je het zelf kunt programmeren. 😉

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Henk-Drenth schreef op 22.05.2021 om 21:13 uur

Beste BeRo,

Dank voor je inzet. Ik ga op zoek naar een expert die het voor me uit kan werken. Voor mijzelf igaat dit te ver.

Met vriendelijke groet,

Henk