Reacties

Bol schreef op 11.01.2023 om 10:00 uur

@JustAnArtist

Hallo mevr. F,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Over welk gedownloade software gaat het? Als u bv. Video Deluxe 2023 op uw andere laptop wilt zetten, dan kunt u deze gewoon opnieuw installeren, maar wel met het installatieprogramma ,die u kunt downloaden vanaf: Mijn Account / Mijn producten. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JustAnArtist schreef op 11.01.2023 om 10:20 uur

Hi Rob,

Ik heb de simple editing software gekocht. Mag ik vragen wat jij met het installatieprogramma bedoelt?

 

Warmw grt,

Mevr.F

Bol schreef op 11.01.2023 om 10:28 uur

@JustAnArtist,

Hallo Mevr. F,

Een installatieprogramma is bij Magix het programma waarmee je een programma opnieuw installeert. Maar u geeft niet aan om welke simpel editing software het gaat?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.01.2023, 10:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JustAnArtist schreef op 11.01.2023 om 11:47 uur

Hallo Rob,

Met de simpele software bedoel ik Video Deluxe.

Om het beter te begrijpen: met installatie programma doelt u met software.

 

Warme grt,

Mevr.F

Bol schreef op 11.01.2023 om 12:38 uur

@JustAnArtist

Hallo Mevr F.

Klopt, met het installatieprogramma kunt u uw simpele Video Deluxe Software weer opnieuw installeren. Waar u wel op moet letten is of uw Video Deluxe software nog wel geschikt is om onder Windows 10 of 11 te installeren is. Vandaar dat ik u om de naam en versie van uw Video Deluxe te vermelden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JustAnArtist schreef op 11.01.2023 om 13:32 uur

Hi Rob,

Immens bedankt voor je hulp!

 

Warme grt,

Mevr.F

Bol schreef op 11.01.2023 om 16:06 uur

@JustAnArtist

Hallo Mevr. F,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Met alle plezier heb ik u geholpen, maar mocht u toch problemen ondervinden met overzetten van uw Magix Video Deluxe programma's, laat het mij dan gerust weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

manrita-n schreef op 14.08.2024 om 14:48 uur

Beste Allemaal,

Kan ik de gedownloade software op USB zetten en deze daarna op een andere laptop overzetten na aankoop?

Bol schreef op 15.08.2024 om 11:21 uur

Hallo @manrita-n,

Welke gedownloade Magix software wilt u op een USB zetten? Maar u kunt alle Magix Software vanaf Mijn Account / Mijn Producten herinstalleren. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-