Kan ik beeld in beeld collage aanpassen?

ferryaugustinus schreef op 19.08.2013 om 09:17 uur

Ik zou graag de beeld in beeld colage vwillen aanpassen. Niet de volgorde. Maar zoom beweging of de uitsnede van de foto die serie staan. Vaak zie ik een uitsnede van een foto en dan zie ik b.v. personen verdwijnen en krijg ik een gedeelte van de foto die ik niet mooi vind.

Reacties

magixagent schreef op 19.08.2013 om 10:28 uur

Een vraag, voordat er een antwoord komt, welke versie vanFoto op Cd 7 DvD gebruikt U

gr

ferryaugustinus schreef op 19.08.2013 om 21:32 uur

foto's op dvd 2013 de luxe.

Laatst gewijzigd door ferryaugustinus op 19.08.2013, 21:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Nadat ik een fotoreportage van een bruidspaar heb gemaakt en afgeleverd geef ik ze vaak een slidshow kado.

Via youtube heb ik een paar slideshows staan. Wil je een voorbeeld zien? 

magixagent schreef op 20.08.2013 om 13:38 uur

In foto 2013 de luxe zijn zeer veel mogelijkheden die U apart met collages kunt gebruiken, de vaste thema's zijn bekend. en met een beetje creativiteit kunt u heel veel doen
succes met het mooie MAGIX product.

ferryaugustinus schreef op 22.08.2013 om 10:42 uur

helaas kom ik niet verder met uw gegeven antwoord.

Laatst gewijzigd door ferryaugustinus op 22.08.2013, 10:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Nadat ik een fotoreportage van een bruidspaar heb gemaakt en afgeleverd geef ik ze vaak een slidshow kado.

Voormalige gebruiker schreef op 23.08.2013 om 15:33 uur

Beste Ferry,

De voorgeprogrammeerde beeld collage zijn gemaakt, zodat je eenvoudig een collage kan maken. Ik zelf werk met VDL 2013, maaar ik denk dat het principe gelijk is. Ik ontkoppel de collage en ga dan expermiteren. Het geef mij altijd een voldoening als het mij gelukt is om e.a. te wijzigen naar mijn zin. Mijn slogan is: "Oefening baart kunst".

Veel succes.

Rob

ferryaugustinus schreef op 10.09.2013 om 09:12 uur

Beste Ferry,

De voorgeprogrammeerde beeld collage zijn gemaakt, zodat je eenvoudig een collage kan maken. Ik zelf werk met VDL 2013, maaar ik denk dat het principe gelijk is. Ik ontkoppel de collage en ga dan expermiteren. Het geef mij altijd een voldoening als het mij gelukt is om e.a. te wijzigen naar mijn zin. Mijn slogan is: "Oefening baart kunst".

Veel succes.

Rob

Bedankt Rob,

Ik ga het uitproberen.

Groet Ferry Augustinus

Laatst gewijzigd door ferryaugustinus op 10.09.2013, 09:12, in totaal 1 keer gewijzigd.