Ik zie net als u, dat Magix Duitsland vandaag Pro X15 heeft uitgebracht. Als moderator kan ik u helaas (nog) geen goed advies geven of het nu al verstandig is om over te stappen van Pro X14 naar Pro X15. Wat u zou kunnen doen is het volgende. Download en installeer de gratis Pro X15 versie en u kunt dan zelf waarnemen in hoeverre Pro X15 verschilt met Pro X14. U kunt Pro X15 net als vroeger weer als standalone installeren. Pro X14 wordt hierdoor niet overschreven. Zie: Videobewerking met de nieuwe MAGIX Video Pro X15
Ik ben de probeerversie aan het downloaden en kwam er achter dan Pro X14 wel wordt overschreven.
Ik vind dit zeer vreemd. Ik ga dit navragen bij Magix Duitsland, want toen ze de updateservice stop gezet hadden, zouden de programma's weer standalone worden. Maar goed, zodra ik antwoord krijgt vanuit Duitsland, dan zal ik u het antwoord laten weten.
Ik heb Acronis Try&Decide opgestart en daarin Pro X15 aan het installeren. Ik kan nu Pro X15 uitproberen en mijn PC weer terugzetten naar de oude situatie.
Ik ben zeer benieuwd wat voor verschillen ik tegenkom. Ik laat het u mijn eerste bevindingen weten.
Zou u zo vriendelijke willen zijn om uw ervaringen ten aanzien van Pro X15 rechtstreeks met Magix Support te delen. Zij kunnen dan voor u uitzoeken waarom de gratis bijgeleverde software zich niet laat installeren en waarom Pro X15 schokkerige beelden geeft. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net
kan het bijna niet geloven Ik heb de proefversie op de laptop van mijn vrouw kunnen zetten en een filmpje gemaakt van 2 minuten en liep als een trein. Die laptop is echt geen snelle. Elk shot gescheiden door overgangen en video met kleuren wisseling.
Als moderator heb ik ook diverse testjes gedaan in de Trailversie Pro X15 en kan alleen maar bevestigen wat @golfie beschrijft in zijn antwoord. Ik heb tot nu toe ook nog geen enkel problemen ondervonden.
Nog even stap terug. Ik schaf prox 15 aan .Ik installeer Prox15 . ben ik dan alles wat effecten betreft kwijt wat ik nu heb van prox14.Of bestaat er een manier om die te behouden .
.....Nog even stap terug. Ik schaf pro X15 aan. Ik installeer Prox15 ben ik dan alles wat effecten betreft kwijt wat ik nu heb van Pro X14......
Zojuist heb ik voor u even snel de trialversie geïnstalleerd. Als u deze effecten bedoeld, ik kan u mededelen, dat deze bij mij gewoon werken zoals het behoort.