Reacties

Bol schreef op 12.06.2023 om 16:45 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Ik zie net als u, dat Magix Duitsland vandaag Pro X15 heeft uitgebracht. Als moderator kan ik u helaas (nog) geen goed advies geven of het nu al verstandig is om over te stappen van Pro X14 naar Pro X15. Wat u zou kunnen doen is het volgende. Download en installeer de gratis Pro X15 versie en u kunt dan zelf waarnemen in hoeverre Pro X15 verschilt met Pro X14. U kunt Pro X15 net als vroeger weer als standalone installeren. Pro X14 wordt hierdoor niet overschreven. Zie: Videobewerking met de nieuwe MAGIX Video Pro X15

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2023, 16:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 12.06.2023 om 18:26 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Ik ben de probeerversie aan het downloaden en kwam er achter dan Pro X14 wel wordt overschreven.

Ik vind dit zeer vreemd. Ik ga dit navragen bij Magix Duitsland, want toen ze de updateservice stop gezet hadden, zouden de programma's weer standalone worden. Maar goed, zodra ik antwoord krijgt vanuit Duitsland, dan zal ik u het antwoord laten weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 12.06.2023 om 18:29 uur

Rob ,

ik kwam er ook net achter ben direct gestopt

vr gr ploon

Bol schreef op 12.06.2023 om 18:36 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Ik heb Acronis Try&Decide opgestart en daarin Pro X15 aan het installeren. Ik kan nu Pro X15 uitproberen en mijn PC weer terugzetten naar de oude situatie.

Ik ben zeer benieuwd wat voor verschillen ik tegenkom. Ik laat het u mijn eerste bevindingen weten.

Groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sybolt-deJong schreef op 15.06.2023 om 21:03 uur

Pro X15 is nogal een teleurstelling. In Pro X14 werkt alles uitstekend en vloeiend. Pro X15...schokkerige beelden.

De gratis bijgeleverde software laat zich niet installeren... Pro X15 verwijderd en Pro X14 staat er weer op.

Jammer...

Groet,

Sybolt

Bol schreef op 15.06.2023 om 22:35 uur

@Sybolt-deJong

Hallo Sybolt,

Zou u zo vriendelijke willen zijn om uw ervaringen ten aanzien van Pro X15 rechtstreeks met Magix Support te delen. Zij kunnen dan voor u uitzoeken waarom de gratis bijgeleverde software zich niet laat installeren en waarom Pro X15 schokkerige beelden geeft. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 16.06.2023 om 21:09 uur

Subplot,

kan het bijna niet geloven Ik heb de proefversie op de laptop van mijn vrouw kunnen zetten en een filmpje gemaakt van 2 minuten en liep als een trein. Die laptop is echt geen snelle. Elk shot gescheiden door overgangen en video met kleuren wisseling.

vr gr golfie

 

Bol schreef op 17.06.2023 om 12:53 uur

@golfie, @Sybolt-deJong

Hallo Golfie en Sybolt,

Als moderator heb ik ook diverse testjes gedaan in de Trailversie Pro X15 en kan alleen maar bevestigen wat @golfie beschrijft in zijn antwoord. Ik heb tot nu toe ook nog geen enkel problemen ondervonden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sybolt-deJong schreef op 17.06.2023 om 15:26 uur

Dag Bol,

In Pro X 14 lopen 4K video opnames in fullscreen editmodus fantastisch. Bij mij is dit dus niet het geval in Pro X 15; haperend en schokkerig....

golfie schreef op 17.06.2023 om 17:05 uur

hallo Bol,

Nog even stap terug. Ik schaf prox 15 aan .Ik installeer Prox15 . ben ik dan alles wat effecten betreft kwijt wat ik nu heb van prox14.Of bestaat er een manier om die te behouden .

vr gr Golfie

Bol schreef op 17.06.2023 om 17:59 uur

@Sybolt-deJong

Hallo Sybolt,

Ik zou achter uw computer moeten zitten om e.a. goed te kunnen beoordelen, vandaar ik doorverwijst naar Magix Support.

Maar goed, er kunnen factoren zijn die uw problemen kunnen veroorzaken, nl:

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.06.2023, 20:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.06.2023 om 00:11 uur

@golfie

Hallo Ploon,

.....Nog even stap terug. Ik schaf pro X15 aan. Ik installeer Prox15 ben ik dan alles wat effecten betreft kwijt wat ik nu heb van Pro X14......

Zojuist heb ik voor u even snel de trialversie geïnstalleerd. Als u deze effecten bedoeld, ik kan u mededelen, dat deze bij mij gewoon werken zoals het behoort.

Volgens mij kunt u deze altijd weer opnieuw installeren. Zie voor NewBue deze link. My Account - NewBlue (newbluefx.com)

Ik spreek de wens uit, dat uw vraag hiermee is beantwoord.

Met vriendelijke groet en een fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.06.2023, 00:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-