Kan het programma niet gebruiken gaat steeds naar windows microsoft

Guido-Bollen schreef op 04.12.2020 om 11:37 uur

telkenmale ik soundforgeaudiocleaninglab2 wil opstarten Maakt de pc een verwijzing naar de store van windows tegels waar ik het programma terug moet aankopen wil ik dit gebruiken zelfs downloaden lukt niet. Heb ook nog niet de kopie ontvangen waar ik 9,99 € voor moet betalen. Bestelling is 28/11/2020 geplaatst

Reacties

mi-bo schreef op 04.12.2020 om 11:57 uur

@Guido-Bollen

Beste Guido,

hoe is dit verhaal afgelopen "

Even verduidelijken: Wat heb ik nodig? Heb Sound Forge Audio cleaning lab 2 terug gegeven. Wou mijn verzameling die ik vroeger met vista of xp op schijf had gezet (waar ik 2 jaar aan bezig ben geweest met red uw LP's ) nu op een Windows 10 pc zetten maar zonder de crakjes en andere mankementen. Zodat ik deze in een programma of map kan steken waar alles goed geordend staat en goed afspeelbaar is (nu staan deze in Groove wma en mp3) . Alles staat nu op een externe schijf 32 bit en kan de verbetering misschien nu naar 64 bit. Hoe fix ik dit met welke programma's en kan het volume overal gelijk staan. Zal dan de nodige programma's terug moeten aankopen vrees ik?

M vr gr

Guido"

Als U het product heeft geretourneerd , zal het niet meer op Uw Pc werken ???

Gezien U weer een oproep plaatst.

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Guido-Bollen schreef op 04.12.2020 om 12:24 uur

Heb terug het programma aangekocht met kopie (donkere periode toch tijd) maar het lukt mij niet om alles terug aan de praat te krijgen Windows blokkeert dit door steeds naar de store te verwijzen. Is er een mogelijkheid om dit goed te krijgen. Anders moet ik dit weeral annuleren. Het exe bestand staat wel in de download map zelfs 2 maal heb al 2 x een poging gedaan maar lukt niet om te downloaden. Moet ik alles verwijderen of zijn er resten achtergebleven die alles blokkeren. Mvg

mi-bo schreef op 04.12.2020 om 12:35 uur

@Guido-Bollen

Beste Guido,

Dank voor Uw Feedback, dat is dan duidelijk.

Dan Uw verhaal:

Alles van Sound Forge Audio Cleaninglab 2 te verwijderen lijkt een goede oplossing,

Dan via :

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Alles verwijderen wat met het programma te maken heeft, ook via configuratiescherm , mijn programma.

En daarna via het exe bestand opnieuw op de Pc zetten, Uw Pc werkt toch wel via X 64 Bits en heeft U de schijf ook geformatteerd naar NTFS waar U problemen mee had,

En wat betreft de bestelde DVD zal wel via de Post door de brievenbus worden gedeponeerd ( Het is Covid-19 Time.).

Sc6

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 04.12.2020 om 12:56 uur

@Guido-Bollen,

Hallo Guido,

Als ik het goed gelezen hebt, hebt u de eerste aankoop van "Sound Forge Audio cleaning lab 2" retour geven en uw geld retour gekregen. Als dit klopt, dan wordt van de eerste aankoop het serienummer ingetrokken. U hebt toch maar besloten om "Sound Forge Audio cleaning lab 2" voor de tweede keer aan te kopen, incl. met een kopie DVD ad € 9,99. U hebt deze wederom betaald. Als het goed is hebt hiervan een aankoopmailtje ontvangen met daarin een nieuw serienummer. Met dit serienummer moet / kunt "Sound Forge Audio cleaning lab 2" opnieuw activeren en registreren en de DVD wordt u per post nagezonden.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2020, 12:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guido-Bollen schreef op 04.12.2020 om 14:39 uur

Het is inderdaad van in juni geleden 1ste aankoop één Lp echt kunnen opkuisen maar daarna liep het fout en heb het programma dan maar via de officiële weg met het herroepingsformulier laten annuleren. Heb het geld terug gekregen. Er staan nu nog resten van het vorige proberen opkuisen op de pc. Heb wel het programma direct verwijdert maar weet intussen niet meer hoe ik dit heb gedaan. Hoe kan ik alles terug op een goed spoor krijgen? Mvg