Kan geen update doen na betaling op 14-12-2020.

dominique-hellin schreef op 07.03.2021 om 19:29 uur

Besten, op 14-12-2020 betaal ik voor een jaar update van mijn programma MAGIX Video deluxe Premium 69.99€ Ik krijg nu constant de melding dat ik een updateservice moet doen maar die is opnieuw betalend. Ik kan ook geen extra bestanden downloaden en instaleren. Wanneer de venster om extra bestanden opent kan ik niks aanklikken om te instaleren. Ik werk met windows 10 en had voordien nooit problemen mat magix. mijn versie 20.0.1.73 ik krijgt de melding updateservice naar 20.0.1.80, ik heb al de software verwijderd 2x en opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf dezelfde melding krijgen en kan nog steeds geen extra bestanden instaleren.

Reacties

Bol schreef op 07.03.2021 om 22:10 uur

@dominique-hellin

Hallo Dominique,

U hebt op 14-12-2020 uw updateservice verlengt tot 14-12-2021. Ik heb zo'n vermoeden, dat u bij deze verlenging ook een ander P3-serienummer hebt gekregen. U kunt dit zien bij: Magix Service Center (inloggen) / Mijn account / Mijn producten of op uw aankoopbevestigingsmail.

Als dat zo is, dat u een ander P3-serienummer hebt gekregen, doe dan het volgende:

• noteer dan dit nieuwe P3-serienummer.
  • start VDL 2021 op
  • ga naar: Hulp / Programma deactiveren
  • start VDL 2021 weer op
  • activeer VDL 2021 met het nieuw verkregen P3-serienummer
  • ga daarna naar: Hulp / online actualiseren en update uw programma naar VDL 2021 versie 20.0.1.80
  • Vergeet niet om VC_redist.x64.exe te downloaden en te installeren
  • Zie deze link van het Duitse forum. klik hier
  • Onderstaande afb. is de Nederlandse Tekst

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en toevoegingen

Laatst gewijzigd door Bol op 07.03.2021, 22:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.03.2021 om 22:23 uur

@dominique-hellin

Hallo Dominique,

Als u bij het opstarten van VDL 2021 steeds het installatiemanager menu ziet, doe dan het volgende. klik op: Terugkerende Installationmanager

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dominique-hellin schreef op 07.03.2021 om 23:27 uur

Beste Rob Hartelijke dank, heb alles gedaan zoals perfect beschreven en de problemen zijn van de baan.

Hartelijk dank,

Hellin Dominique

Bol schreef op 07.03.2021 om 23:32 uur

@dominique-hellin

Hallo Hellin Dominique,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u mijn beide antwoorden hebt toegepast al uw problemen zijn verholpen. Bedankt 👍 voor deze terugkoppeling en ik wens u succes met het samenstellen van uw (film) projecten.

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-