kan geen foto`s en of video laden/toevoegen+ intro`s en autro`s niet

B3rt.T schreef op 21.08.2023 om 17:04 uur

hallo, net vol goede moed magix video 2024 Premium gekocht, maar ik kan er niks mee. ( spijt dat ik oude versie niet meer heb) slaat iedere keer vast. foto`s en films laden lukt niet. ook overgangen en intro`/outro werkt niet. krijg dan steeds onderstaande bericht: fout in module : kernelbase.dll ( laadadres: 0x00007FF953250000 OP adres 0x00007FF95327CF19. ( UITZONDERING 0XE06D7363 )

Programma slaat dan vast en moet mijn computer herstarten. heeft iemand hier een oplossing voor ?

ik wordt hier niet echt gelukkig van!!!

PROGRAMMA WERKT NIET!

Gr. B.T

Reacties

Bol schreef op 21.08.2023 om 18:14 uur

@B3rt.T

Hallo B.T.,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Hebt een abonnement of een koopversie. Als u de koopversie hebt, zet dan eens Video Deluxe terug op de standaardwaarden. Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden. Wanneer u Video Deluxe niet kan opstarten, verwijder dan eens het videodeluxe.ini bestand. Na het verwijderen van INI bestand wordt ook de programma-instelling teruggezet op de standaardwaarden en eventueel computerconfiguraties hersteld. Bij het opstarten van VDL2024 wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Als u een koopversie van VDL2024 heeft aangekocht, hebt u ook nieuwe P3-serienummer gekregen. Heb u hier mee ook uw VDL 2024 geactiveerd en geregistreerd? Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

B3rt.T schreef op 21.08.2023 om 19:47 uur

Hallo Rob, en overige forum gebruikers,

Ik heb een koopversie van VDL2024. alles is wel geïnstalleerd zonder problemen. (en ook geactiveerd ) Maar toen ik aan de slag wilde gaan was ik gauw klaar. kon wel wat foto laden maar geen effecten toevoegen. ook geen beeld bij laden van mp4 filmpjes. ook als ik een bewerking probeerde uit te voeren loopt de pc vast! Echt drama deze versie. ( Ik had hiervoor een magix pro x die goed werkte, maar die was al oud. ) maar deze huidige versie werkt helaas niet. (wel € 79,99 voor betaald) . weet jij of ik de aankoop eventueel zou kunnen retourneren en dan kan laten deactiveren? ik ben er al de hele middag mee bezig en er nu wel een beetje klaar mee. voorheen nooit geen problemen gehad met mijn pc. ik heb zelfs nog even gekeken bij windows hoe de ( UITZONDERING 0XE06D7363 ) kon worden verholpen! Ook al die stappen heb ik geheel doorlopen en afgerond .Maar ook dit heeft helaas niets geholpen.

iemand enig idee hoe ik deze versie wel naar behoren kan laten werken?

Ik kan er nu helaas helemaal niets mee.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

bvd . B3rt.T

Bol schreef op 21.08.2023 om 20:00 uur

@B3rt.T,

Hallo B.T.,

Voor zover ik het hiervandaan kan bepalen is kernelbase.dll error een Windows probleem. Zie eens deze link https://www.systweak.com/blogs/fix-kernelbase-dll-crashing-error-quickly/

wanneer u er niet uitkomt, stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. U kunt hier ook uw geld binnen 14 dagen na de aankoopdatum zonder opgaaf van redenen terugvragen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-