Kan geen dvd branden

petra-v54 schreef op 03.12.2017 om 11:26 uur

Een paar maanden geleden heb ik de Magix fotostory 10 DeLuxe geüpgrate naar 2017 DeLuxe. Ik heb een mooie foto slideshow gemaakt en wilde dat op een dvd branden. Maar wat ik ook probeer ik krijg het niet voor elkaar. Terwijl ik met de fotostory 10 nooit problemen had. ik heb wel contact gehad met het Magix Sales Department, maar ik kom er niet uit. Is er misschien iemand die tijd en gelegenheid heeft om samen met mij achter mijn laptop het probleem op te lossen?

 

Reacties

Bol schreef op 03.12.2017 om 11:52 uur

Hallo Petra,

Probeer eens om het brandproces te resetten. Dit doe je zo:

  1. klik op rechtsboven op branden
  2. klik wederom op branden
  3. klik op DVD
  4. klik op Encoder-instellingen...
  5. klik op Reset
  6. zet een vinkje bij Effecten op GPU berekenen
  7. klik op Oké
  8. probeer het nu nog eens.

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 03.12.2017, 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

petra-v54 schreef op 03.12.2017 om 12:56 uur

Dankjewel voor je reactie. En ik heb gedaan wat je schreef. Het hele proces neem ie door maar als de loadout al een poosje geschreven wordt dan stopt ie en zegt: ik citeer

Het branden wordt afgebroken met de volgende fout:

Interne fout tijdens de bewerking.

Schrijffout bij toegang tot disk.

 

Bol schreef op 03.12.2017 om 13:33 uur

Kan je aangeven wat voor foutmelding er gegeven wordt?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

petra-v54 schreef op 03.12.2017 om 13:52 uur

Het branden wordt afgebroken met de volgende fout:

Interne fout tijdens de bewerking.

Schrijffout bij toegang tot disk.

 

Bol schreef op 03.12.2017 om 14:09 uur

Dat heb ik gelezen. Meestal wordt er een foutcodenummer vermeld.

Wat je zou kunnen doen, is om alles wat in de Disc Images map staat te verwijderen. Ga hiervoor naar: C:\gebruikers\Gebruikersnaam\Documenten\MAGIX-projecten\Photostory Deluxe\Disc Images\ en probeer dan het project nog eens opnieuw te branden.

Advies.

Brand je projecten eerst eens als een ISO bestand i.p.v. direct op een DVD. Later kan dit ISO bestand op een DVD branden met een freeware programma. Zelf gebruik ik hiervoor AnyBurn. Te downloaden van http://www.anyburn.com/

Hiermee voorkom je verspilling van Dvd's als er bij het branden iets mis is gegaan.

Laatst gewijzigd door Bol op 03.12.2017, 16:44, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-