Kan extra inhoud niet installeren van Video de Luxe Plus

lucholvoet schreef op 11.03.2023 om 13:29 uur

​​​​​​Ik heb mijn oud Magix video plus tenslotte kunnen installeren op mijn nieuwe computer.

Alles verloopt naar wens behalve dat ik de extra inhoud niet kan installeren. Hij geeft een fout bij de overdracht.

Ik krijg de melding om de installatie opnieuw te versturen maar dit helpt niet.

Wat kan de oorzaak zijn? Dank u wel

Reacties

Bol schreef op 11.03.2023 om 22:37 uur

@lucholvoet

Hallo Luc,

Over welke versie Magix Video Deluxe gaat het

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 12.03.2023 om 10:12 uur

Magix Video de Luxe plus van 2017 aangekocht met registratie nr in 2017.

Versie 18.0.2.235 2001-2018

Kan extra inhoud NIET installeren.

Bol schreef op 12.03.2023 om 19:02 uur

@lucholvoet

Hallo Luc,

Voor zover ik het kan beoordelen wilt u VDL 2019 plus installeren. Ga eens naar: MAGIX - Productdownloads Type uw P3 serienummer in en download het instaIlatieprogramma en installeer hiermee VDL 2019.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.03.2023, 19:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 13.03.2023 om 14:13 uur

Hallo,

Ik heb een bericht ontvangen van Magix dat mijn oud programma niet meer wordt ondersteund in Windows 11.

Dank u wel

Bol schreef op 13.03.2023 om 14:32 uur

@lucholvoet

Hallo Luc,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Nu pas lees ik, dat u VDL 2019 onder Windows 11 had willen installeren. Voor zover ik weet, worden sommige oude Magix Programma's niet meer ondersteund door Windows 11. Vandaar dat ik nog steeds niet ben overgeschakeld van W10 naar W11. W10 wordt tot oktober 2025 ondersteund.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.03.2023, 14:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-