kan een project niet in een oudere versie laden

marcat schreef op 05.12.2017 om 20:08 uur

Show aangemaakt in Fotostory 16 de luxe daarna verder gegaan in Fotostory de luxe(dit blijkt een proef versie, nieuwe inmiddels besteld) maar kan het bestand nu niet meer inlezen in Fotostory 16 de luxe. Hier krijg ik de melding

Verzoek om geheugen toewijzing mislukt. misschien is er geen geheugen beschikbaar of is er een interne fout opgetreden. Inmiddels werk ik wel al verder in de luxe maar omdat hier "nog" niet alles in zit wilde ik terug om dingen te bewerken in 16.

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen,

 

alvast bedankt

Cathy

Reacties

RiViS schreef op 05.12.2017 om 21:51 uur

Hallo Cathy,

Projecten uit oudere versies kunnen vaak wel in de nieuwste versie worden geladen en bewerkt, maar omgekeerd lukt dat meestal niet. Dat is ook wel logisch, want de ontwikkelaar van de oude versie kon geen rekening houden met programma's die er nog niet zijn...

Het beste wat je kunt doen is zo snel mogelijk je nieuwe programma compleet maken via Hulp/ Gratis download.

groet,

Rijk

francisvandyke schreef op 06.12.2017 om 15:54 uur

ik kan Music Lab 2016 ......... (rest vd vraag verwijderd door moderator)

RiViS schreef op 06.12.2017 om 17:09 uur

Beste Francis,

Welkom op het forum.

Je hebt een vraag over Music lab geplaatst onder een vraag over Fotostory, die hier niets mee te maken heeft. Op die manier wordt het wel erg onoverzichtelijk. Mijn verzoek aan jou: Stel de vraag opnieuw, maar nu als NIEUWE BIJDRAGE (klik op het blauwe vlak rechts boven) en plaats hem dan op de juiste plek, nl onder het hoofdstuk AUDIO / (kies je programma).

Geef aub ook wat meer informatie over je probleem, zoals: wat heb je al gedaan? welke melding kreeg je?

groet,

Rijk