Reacties

mi-bo schreef op 15.01.2023 om 18:14 uur

@A-Roos

Misschien helpt het door eerst een update te doen,

laatste versie is

31.0.3.26

Dan zal het zeker lukken

Gr

Michael

Bol schreef op 15.01.2023 om 19:19 uur

Hallo @A-Roos,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Probeer eens het volgende:

Optie -1-

Start MMM versie versie 31.0.2.15 op en log eens uit en log dan opnieuw in.

Optie -2-

Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen (P) en ruim de store op.

Optie -3-

Zet de programma instellingen op de standaardwaarden

Doe ook eens Programma online actualiseren....

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 15.01.2023, 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.01.2023 om 19:32 uur

Hallo @A-Roos,

Als mijn bovenstaand antwoord niet het gewenste resultaat geeft, dan adviseer ik u om alle oude MMM versie te verwijderen. Zie: Installatie/De-installatie (magix.info)

Dit zijn de verandering in MMM versie 31.0.3.26

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 15.01.2023, 19:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 15.01.2023 om 23:26 uur

dank allen voor de zeer snelle reacties !!
Programma verwijderd en opnieuw geinstald. ( nu versie 31.0.3.26 )
Nu verschijnt er een advertentie met een aanbieding waar ik -volgens mij- al gebruik van heb gemaakt.
De winkel blijft ontoegankelijk.

Bol schreef op 15.01.2023 om 23:38 uur

Hallo @A-Roos,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u nu de laatste MMM versie 31.0.3.26 op uw PC hebt staan. Dat bij u de winkel ontoegankelijk blijft, zou er op kunnen duiden dat uw virusscanner dit tegenhoud. Zet eens tijdelijk uw virusscanner uit en probeer het nog eens.

Wat u ook nog eens zou kunnen proberen is om MMM als administrator uit te voeren. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling MMM.

Als uw probleem met de bovenstaande antwoorden nog niet is opgelost, dan adviseer ik u om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem voor te leggen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op:15-01-2023 om 23:57uur

Bedoel u deze advertenties??

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 15.01.2023, 23:57, in totaal 6 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 02:54 uur

dank weer !

in eerste instantie 2 x foutmelding : programma deed helemaal niks meer .
(opgestuurd nr Magix)
Weer eraf en weer erop gezet. Zelfde verhaal.
Onboarding / start dialoog venster / in store melden blijft allemaal hangen in het wachtscherm.
Met adm / virusscanner : geen verschil

Er verscheen 1 reclame (groot) naar Premium upgrade.

Er verschijnt wel een soort overzicht van de shop rechts in een kolom.

Er zitten nu ook 2 slotjes midden-onder ( was me niet eerder opgevallen )

Bol schreef op 16.01.2023 om 13:28 uur

Hallo @A-Roos,

Wat er bij u precies aan de hand is, kan ik hiervandaan niet beoordelen.

Op mijn andere Pc's was MMM een tijdje geleden vastgelopen, omdat ik MMM versie 31.0.2.21 niet meer kon update naar versie 31.0.3.26. Vanmorgen heb ik alle voorgaande MMM versies op verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Zie voor verwijderen: Installatie/De-installatie (magix.info). Daarna heb ik MMM versie 31.0.3.26 opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Zie Download (magix.com)

Na het opstarten van MMM heb ik deze aangemeld met mijn Magix Account (emailadres en wachtwoord)

.....Er zitten nu ook 2 slotjes midden-onder (was me niet eerder opgevallen)....

Zelf heb ik deze 2 slotjes midden onder nog nooit gezien en kan u ook niets overzeggen.

Maar goed u hebt een mailtje naar Magix Support gestuurd. Het is nu rustig afwachten wat Magix Support u als antwoord (oplossing) geeft.

Zou u zo vriendelijk zijn om het antwoord (oplossing) met het forum te delen

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 13:41 uur

dank weer.
Zo ziet het er uit
( waarbij scherm 2 blijft hangen )
(Ik ben overigens al vanzelf ingelogd.)

Ik heb geen mail gestuurd maar MAgix maar de foutcodes doorgegeven die het programma gaf na vast lopen

Bol schreef op 16.01.2023 om 14:22 uur

Hallo @A-Roos,

...in eerste instantie 2 x foutmelding : programma deed helemaal niks meer . (opgestuurd nr Magix)....

Ik heb dit verkeerd geïnterpreteerd. Maar als u via één Magix programma iets naar Magix doorstuurt, dan krijgt de gebruiker hiervan nooit een antwoord op terug. Deze foutmeldingen worden opgevangen in een Database van Magix en worden door de programmeurs geanalyseerd.

Maar nu heb ik een vraag aan u. Hebt u alleen maar MMM 64 bit versie 31.0.3.26 (freeware) op uw PC staan. Als dat zo is, dan betekend het, dat u de freeware tegen betaling kan upgraden naar MMM 2023 zie: Kopen (magix.com)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2023, 14:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 16:36 uur

dank weer voor de snelle reactie.

Nee ik heb de software in december 2022 gekocht.
(MUSIC MAKER 2023 PREMIUM)
In het begin heb ik het wel kunnen registeren, maar niet kunnen activeren omdat toen de shop al al lastig deed..
 

Bol schreef op 16.01.2023 om 18:25 uur

Hallo @A-Roos,

U hoeft / kan MMM 2023 premium maar een keer registreren / activeren. Hebt u MMM 2023 soms onder een ander emailadres aangekocht, dan waarmee u nu inlogt.

Kijk eens of MMM 2023 in uw account terug te vinden is. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Ik verneem wel van u.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 18:46 uur

Programma is geregistreerd. ( Vandaag nagekeken )
Toendertijd stond er iets van activeren ( dat werkte toen niet )
Het emailadres klopt . Mail met aankoopbevestiging en serienummer heb ik.
Inmiddels de support een mail gestuurd met verwijzing naar dit forumdraadje.
Groet

Bol schreef op 16.01.2023 om 19:23 uur

Hallo @A-Roos,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Kan het zijn, dat er een typefoutje in het nu gebruikte emailadres is geslopen?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 22:11 uur

Als ik het nakijk :
Op MAGIX Service Center – Login naar eigen account.
Als ik daar inlog staat het programma (MUSIC MAKER 2023 PREMIUM) + serienr etc en hetzelfde emailadres.

Ik zag dat "activeren" daar ook kan. Even geprobeerd.
Maar dan krijg ik

Fout bij de activering
Er kon geen activering worden gegenereerd, probeer het aub later nog eens.


Als ik het programma start dan lijkt het inderdaad of ik het om de proefversie gaat . Bovenaan staat hetzelfde emailadres + er staat een vraag over upgrade en gevraagd wordt om een serienr.
Maar goed - waar alles omdraait - ik kan niet "achter" dit scherm komen ...
 

Bol schreef op 16.01.2023 om 22:18 uur

Hallo @A-Roos,

Zeer vreemd, dat u niet achter het scherm kan komen.

Hebt u al eens geprobeerd om uw verkregen serienummer alsnog opnieuw in te voeren?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2023, 22:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.01.2023 om 22:25 uur

Hallo @A-Roos,

Verwijder eens het MusicMaker.ini bestand, misschien is dit voor u de oplossing?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 22:30 uur

volgens mij is het serienr correct. Toch even het scrnshot erbij.

Bol schreef op 16.01.2023 om 22:36 uur

Hallo @A-Roos,

Bij mij account staat hetzelfde als bij u.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 22:39 uur

Hoi Rob,

Verwijderen ini bestand maakt geen verschil...

ok.. ik dacht wellicht dat "niet gebruikt" iets zou ophelderen...

Bol schreef op 16.01.2023 om 22:50 uur

Hallo @A-Roos,

Op dit moment zou ik geen oplossingsantwoorden meer weten te bedenken. We zullen moeten wachten op het verlossend antwoord van Magix Support!!

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2023, 22:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 16.01.2023 om 22:54 uur

Heel hartelijk dank voor alle moeite en meedenken !!!!

A-Roos schreef op 18.01.2023 om 16:42 uur

Een slimme vriend kwam op het idee om eerst bij https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ in te loggen en vervolgens vanuit daar bij de winkel in te loggen.
Toen ik dat gedaan had kon ik mijn serienr (opnieuw) invullen en werkte het programma !
Het "wachtscherm" is uit de vriesstand en ik zie ook in dat venster dat het programma geregistreerd is !
Nogmaals dank voor al het meedenken !

Bol schreef op 18.01.2023 om 23:42 uur

Hallo @A-Roos,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling, alleen het blijft voor mij een raadsel hoe uw probleem is opgelost. U had reeds Magix Support een mailtje gestuurd met verwijzing naar dit forumdraadje.

Nu heb / krijg ik het sterk vermoeden, dat Magix Duitsland op de achtergrond e.a. voor u goed gezet hebt in uw account. Maar dit is een aanname van mij. Het blijft nu koffiedik kijken. Maar goed uw probleem is opgelost en daar gaat het tenslotte om. Ik wens u veel plezier met het maken van uw muziekstukjes.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.01.2023, 23:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Roos schreef op 19.01.2023 om 00:02 uur

ook geen idee. Wel is die vriend van mij een computernerd die meest rare pcproblemen weet op te lossen.
Ik heb een checkprogramma van de support gekregen, maar dat niet teruggestuurd.
Niettemin kan ik ook niet weten wat er achter de schermen gebeurd.
Ik zag wel dat MM anders / ingewikkelder was geworden.
Ik had ooit versie 2013 ofzo en dat was erg makkelijk en intuitief
( ik ben slecht in tutorials en haak makkelijk af als het zich niet vanzelf wijst)
We gaan het zien ;-)