Kan de content catalogus niet meer openen

sander-rombout schreef op 31.03.2019 om 16:55 uur

Hallo,

Ik kan sinds vandaag de content catalogus niet meer openen. Als ik in het programma Magix Webdesigner 12 op "Nieuw van content catalogus" klik, word ik om geleid naar een verlenging van de update service. Ik heb gegoogled waarom hij dit nu opeens doet en dat komt om dat me updateservice een jaar na registratie verloopt, je kan dan nog wel gebruik maken van de onlinecontent die je eerder heb gedownload op de computer.

De online content heb ik eerder gedownload en staat op mijn computer, maar ik weet niet in welke map ik het terug kan vinden of hoe ik het uberhaupt kan openen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,
Sander

Reacties

mi-bo schreef op 01.04.2019 om 12:43 uur

@sander-rombout

Beste Sander.

Na het installeren van MWD 12 was er direct een upgrade garantie van 365 dagen.

Dit is al een paar jaar verlopen,dit betekend dat zoals het programma na de 365 dagen op Uw Pc staat dit zo is te gebruiken,benaderen van online content is ook niet meer mogelijk.

Waar U dit heeft opgeslagen zal vermoedelijk zijn onder C:/user/uwnaam/mwd12/......

U dient er wel rekening mee houden dat ook na 365 dagen Uw hosting verloopt(is dit bij MAGIX/XARA)dan vervalt ook het gebruik van M hosting van 2 Gb naar 500 Mb.

Misschien een optie om er over na te denken om via magix.com webdesigner de nieuwe MWD 16 via download te installeren,en kunt U alles weer 365 dagen gebruiken.

Mvg

Michael

sander-rombout schreef op 03.04.2019 om 17:09 uur

Beste Michael,

Ik kan het hele mapje niet vinden in de verkenner, terwijl ik wel alle online content wel op mijn pc heb staan?

Met vriendelijke groeten,

Sander Rombout