Juist een nieuwe update besteld Magix Video de Luxe 2025 Plus Geert-VanLandegem schreef op 17.08.2024 om 14:57 uur Wil starten met het nieuw programma : vul de serienummers en het e-mail adres; Weigert omdat het al gelinkt is met zogezegd een ander e-mail adres ? Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 17.08.2024 om 15:28 uur @Geert-VanLandegem Hallo Geert, Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support. Hebt u Video Deluxe 2025 plus geïnstalleerd met de downloadlink die u ontvangen hebt via de opdrachtbevestigingsmail. Zie ook: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info) Met vriendelijke groet, Robforum moderator Geert-VanLandegem schreef op 17.08.2024 om 16:04 uur @Geert-VanLandegem Hallo Geert, Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support. Hebt u Video Deluxe 2025 plus geïnstalleerd met de downloadlink die u ontvangen hebt via de opdrachtbevestigingsmail. Zie ook: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info) Met vriendelijke groet, Robforum moderator Dag Rob Het serienummer is ok maar er is iets met het e-mail adres Na het invullen van het serienummer en het e-mail adres krijg ik 2 groene vinken. Bij het starten van het programma krijg ik een code 24 Wat kan ik nog uitvoeren ? Met vriendelijke groeten Geert Bol schreef op 17.08.2024 om 16:16 uur @Geert-VanLandegem Hallo Geert, Hiervandaan kan ik niet bepalen waar het fout gaat bij u. Maar zie eens: Oplossing van de fout "-24 (magix.info) Met vriendelijke groet, Robforum moderator 1