Jquery invoegen

steffen-hazekamp schreef op 07.12.2017 om 09:30 uur

Ik werk met wd premium. Nu vroeg een collega bedrijf mij een script op een pagina te instaleren. Deze vereist een JQUERY map/ script. Als ik de verkregen script code plaats in een voorbeeld publicatie lokaal geeft het aan dat jquery vereist is. Het is een soort tijdlijn script van geplaatste occasions op een nevenwebsite.

Ik heb me een beetje ingelezen. Nu moet ik een map downloaden en plaatsen in de root waarin ik werk. Mijn vraag: Waar staan de root mappen van een site die ik maak op de pc? Dus ik bedoel niet de rootmappen van het programma. Tweede vraag: Kun je met wd premium ook schakelen tussen HTML versie en wysiwyg, of werkt het programma uitsluitend WYSIWYG? Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!

Vriendelijke groet, Steffen

Reacties

mi-bo schreef op 07.12.2017 om 10:58 uur

Steffen,

Ik heb dit nooit gebruikt wel, van een logo een link maken, maar dit kwam ik tegen

http://www.websonic.nl/tutorials/websitejquery/jquery_elementinvoegen.php.

Op de Duitse Forum, worden op deze thema's vaak antwoord gegeven

het programma werkt uitsluitend WYSIWYG.

Maar het is wel mogelijk om HTML te bewerken

Groeten

Michael

 

steffen-hazekamp schreef op 08.12.2017 om 09:21 uur

In een vorig programma kon ik split screen werken. Dus toen kon ik de html zien. Dat kan in dit programma niet?

mi-bo schreef op 08.12.2017 om 12:50 uur

Steffen,

bedankt voor Uw reactie,

gezien U met HTML gewerkt heeft zoals U heeft omschreven, kan dit wel geïmporteerd worden in MAGIX.

Ik kan U niet vertellen of ( de ) Webhosting iets uit maakt gezien Ik zelf met MAGIX / XARA Webhosting werk.

Groeten

Michael