Magix Magix Magix aan de wand, wat is er toch aan de hand? Dat is wat ik me afvraag wanneer ik de jaarlijkse voorstelling verkrijg via mail om men video pro X licentie te verlengen. Hiervoor krijgen we wel 'weeral' extra software en wat updates. Updates zoals 8K...serieus, wie filmt er hier in 8K? Wie filmt er hier met wapens als Red? of Arri? Maar goed, we kunnen er weeral ff tegen! Updates zoals...beeldstabilisatie..serieus, hebben we die al niet verschillende keren gehad? Updates zoals animaties van reisroutes...😩 Achja, ik vergeet nog het 'nooit van weggeweest' NewBlue pakketje nog. Beste Magix, voor het eerst dit jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk niet meer upgraden voor 150 euro om updates te krijgen waarvan ik het gevoel krijg dat er maar 2 man ginds op de bureau af en toe er iets bijflikt. Ik geef jullie een simpel voorbeeld: OVERGANGEN. 3 jaar geleden (ofzoiets) toen jullie hier kwamen aandraven met jullie nieuwe store, voorspelde ik toen al dat je er niet teveel van moest verwachten, en kijk nu..ga eens naar overgangen zien...daar is op al die jaren NIETS..ik herhaal NIETS bijgekomen. Ik kan zo nog tientallen vorbeelden geven, maar het maakt niet uit. Wat wel uitmaakt is dat ik het gevoel heb dat jullie zo goed als stilstaan of niet al teveel aandacht meer besteden aan de magix video series. Ik ben geen hater, tegelijkertijd ben ik ook een 'adobe full abbo' gebruiker. En daar betaal ik voor met de glimlach. Sorry, maar hier is de glimlach nu stillaan aan het verdwijnen. Zeer spijtig.