Is websitemaker een optrie als je een domein hebt?

sipke schreef op 29.11.2019 om 18:11 uur

Ik heb win 10 terug gezet en daarna kreeg ik mijn webontwerpprog niet meer aan de praat. Ik wil daar niet veel energie insteken want dat prog heb ik al si9nds je jaren 90. Ben aan het zoeken geweest naar een goede vervanger en mijn ook is gevallen op magix website maker mx. Is een wysiwyg programma n je kunt gewoon tekst en afbeeldingen slepen naar plek van bestemming. Past me wel. Maar ik lees dat je ruimte krijgt op de server van magix en ook iets voor een abonnement waardoor je maandelijkse kosten krijgt. Mijn 2 belangrijkste vragen zijn dan ook: Kun je gewoon je eigen domein gebruiken of moet je die op de magix server nemen? Is het een abonnement of kun je gewoon dat prog kopen en ben je van alles af? Ik neem aan de het Nederlands is?

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 18:43 uur

@sipke

Beste Sipke.

U kunt het beste niet te veel energie steken in MAGIX website maker gezien het werkt onder flash en dit wordt binnenkort niet meer ondersteunt.

MAGIX Webdesigner zal een betere keus zijn.

Met vriendelijke groet,

Michael

sipke schreef op 29.11.2019 om 19:36 uur

Dank voor je bericht mi-bo

sipke schreef op 29.11.2019 om 21:29 uur

Ik heb een testversie van webdisigner 16.3 gedownload en die bevalt in het eerste uur wel. Wat ik wilde downloaden is de versie die € 49 kost maar als ik doorscroll op de pagina dan kom ik uit op de disiger premium en die is veel duurder. Ik heb er geen idee van welke ik nu op de pc heb gezet. Iemand die het weet?

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 22:30 uur

@sipke

Beste Sipke.

Als U webdesigner heeft als proefversie dan is dit het pakket van € 49,00.

Om het verschil te vergelijken kunt U het beste naar magix.com gaan webdesigner en dan vergelijken aanvinken.

U kunt gewoon Uw eigen domeinnaam gebruiken en in de premie versie heeft U 2 Gb opslag en in de standaard versie is het 500Mb.

Wens U veel succes met het kiezen voor het juiste pakket.

Met vriendelijke groet,

Michael

sipke schreef op 29.11.2019 om 22:38 uur

Dank je voor je reactie. Ik heb aan de instapversie voldoende en ik begrijp dat de werking niet veel vershilt met de premium. De werking doet me veel denken aan het programma die ik sinds de jaren 90 al gebruik.

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 22:50 uur

@sipke

Beste Sipke.

Dank voor Uw feedback.

Sc6 met het ontwikkelen van Uw Website

Met het mooie MAGIX programma

Met vriendelijke groet,

Michael