Is neat video (v.5) te gebruiken in Magix video de luxe Premium 2021?

hans-prins schreef op 25.11.2020 om 17:01 uur

Op de site van neat video (ruisonderdrukking, dat ik nu ook gebruik in edius 9 pro) zie ik magix de luxe premium 2021 niet staan. (andere uitvoeringen van magix wel) Is dit uberhaupt mogelijk? Dank

Reacties

mi-bo schreef op 25.11.2020 om 18:04 uur

@hans-prins

Beste Hans,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Zelf heb ik dit programma nooit gebruikt, maar in deze link kom ik het volgende tegen

https://www.neatvideo.com/purchase

Het werkt in VEGAS, MAGIX, EDIUS.

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

hans-prins schreef op 27.11.2020 om 16:57 uur

Dank voor uw reactie. Ik gebruik normaal altijd Edius 9 pro. Tijdelijk kan ik Edius niet gebruiken omdat ik eerst een nwe. pc moet bouwen/aanschaffen. (de nwe Edius10 (laatste upgrade) vraagt een andere (krachtiger) processor. Daarom heb ik Magix de luxe premium 2021 gekocht. ( ik maak ook video's in opdracht en heb dus een bewerkings progr. nodig) Magix is een fijn programma, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Edius toch professioneler is. ( in ong. 8 jr gebruik nog nooit een vastloper o.i.d. gehad.)Bij Edius gebruik ik al jaren neat video. Een heel goed programma om evt. videoruis mee te verwijderen. Ik informeerde reeds bij Neat video omtrent Magix de luxe premium 2021. Het antwoord dat ik ontving was dat men de versie 2021 nog niet getest had i.c.m. neat video. Toch wilde ik weten of iemand mogelijk ervaring had met de combinatie van de genoemde programma's. Om nu neat video aan te schaffen en er dan achter te komen dat het niet werkt met de 2021 versie is jammer (neat video kost ong.€ 80).

In ieder geval nogmaals dank voor uw reactie.

vr, groet

Hans Prins

mi-bo schreef op 27.11.2020 om 17:20 uur

@hans-prins

Beste Hans,

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

U bezit zelf Edius Pro dit zal U moeten vergelijken met MAGIX video Pro X of VEGAS Pro 18.

Magix video Pro X 12 en VEGAS PRO 18 hebben wel een eigen programma om beeld ruis te bewerken

Mijn uitleg verwijderd gezien dit over Cleaning van geluid ging en voor U is het ruis van beelden.

Met vriendelijke groet,

Michael/ Forum Moderator

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer en beter informatie

hans-prins schreef op 27.11.2020 om 17:59 uur

Dank. Prettig weekend

Bol schreef op 27.11.2020 om 18:15 uur

Hallo Hans,

....Ik informeerde reeds bij Neat video omtrent Magix de luxe premium 2021. Het antwoord dat ik ontving was dat men de versie 2021 nog niet getest had i.c.m. neat video...

Ik heb zo'n vermoeden, als het uit testen blijkt, dat Neat Video (v.5) goed werkt onder Magix Video Deluxe 2021, deze als een aparte plug-in aangeschaft moet worden of zie ik het verkeerd? Graag zou ik dit van u, als kenner, vernemen, zodat ik deze ook kan aanschaffen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-prins schreef op 27.11.2020 om 18:36 uur

Hallo Rob,

Helaas weet ik dat niet. Neat video gaf mij aan dat ze magix 2021 nog niet getest hebben met neat video. Tot nu toe is het zo dat je naar neat video gaat, zoekt naar het programma dat je hebt (in mijn geval was dat edius -alle uitvoeringen) en dan vervolgens downloaden. (€ 74 voor de home versie en zo'n €130 euro voor de pro (had ik bij edius) Als ik niets gevraagd had aan neat video en het domweg gedownload had, was het misschien wel goed gegaan. Maar ik vroeg het wel en ze gaven aan dat ze nog moeten testen. Die resultaten wacht ik maar af. Ik denk niet (bij goedkeuring) dat er dan een aparte plug-in aangeschaft dient te worden. Dan zal het simpel downloaden zijn en plaatst neat video haar programma rechtstreeks in magix. ( of welk programma dan ook) Ik probeerde magix ook te bevragen maar dat is me nog niet gelukt. (dat vind ik, naast alles, ook minder gemakkelijk bij magix, maar ook bv bij pinnacle...om gemakkelijk een vraag te stellen.) Maar het kan ook aan mij liggen; minder goed gekeken) Eén ding is overigens zeker, het is de moeite waard om neat video te gebruiken. Ik heb een goede, professionele camera, maar er zijn altijd momenten /clips met cameraruis. Die wordt goed verwijderd met n.v.

vr.groet

hans prins

Bol schreef op 28.11.2020 om 00:06 uur

Hallo Hans,

Bedankt 👍 voor deze informatie. Ik ga mij er t.z.t. in verdiepen.

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-