Is Magix Video Deluxe 2021 traag?

Julia91 schreef op 15.03.2021 om 22:18 uur

Hallo!

Hopelijk post ik mijn berichtje op de juiste forum pagina :))

Een maand geleden ben ik begonnen met video editing. Maak filmpjes voor mijn bedrijf. Ben nog maar een beginner :) Heb met 2 programma's geoefend om te zien of editing inderdaad wel wat voor mij is. Het lukt mij aardig wel wat.. Heb nog véél te leren!

Nu wil ik graag (voor mij) de grote stap zetten; namelijk een echte editing programma aanschaffen! Voor mij is het zeer van belang dat dit programma niet traag wordt tijdens het editing (door Davinci Resolve heb ik nu grijze haren!). Ik heb een splinter nieuwe laptop gekocht; Acer Aspire 5 intel Core i5. Hopelijk is dit wel voldoende voor de Magix Video Deluxe 2021, anders heb ik echt pech!

Kan ik trouwens op dit programma ook website maken?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb het hard nodig. Alvast bedankt!

 

Gr. Julia

Reacties

mi-bo schreef op 15.03.2021 om 23:03 uur

@Julia91

Beste Julia.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Uw laptop zou voldoende kunnen zijn als er niet te zware projecten worden geladen.

Dan de vraag" Kan ik trouwens op dit programma ook website maken" wat bedoelt U hiermee.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Julia91 schreef op 15.03.2021 om 23:18 uur

Beste Michael,

Danku! En bedankt voor de super snelle reactie :)

Heb haast niets extra's gedownload op mijn laptop (microsoft word en Davinci resolve). Zou wel goed moeten komen dan. Wat ben ik opgelucht.

Het zal wel een "rare" vraag zijn; het zit zo dat mijn huidige zakelijke website door een ander is gemaakt en ik hier helaas geen "controle" over heb. Die wil ik opzeggen en zelf er eentje beheren. Ik vroeg mij dus af, of ik dmv dit programma ook een website kan maken/beheren nadat ik uiteraard een domein heb gekocht. Of is dit programma enkel een edit ing programma. Heb het doorgelezen maar heb niets terug kunnen lezen betreft het aanmaken van een website.

Nogmaals super bedankt voor de snelle reactie. Ik wens u een fijne avond toe!

Gr. Julia

mi-bo schreef op 15.03.2021 om 23:42 uur

@Julia91

Beste Julia.

Dank voor Uw Feedback.

Met MAGIX Video Deluxe kunt U geen website bouwen alleen maar editie.

Om een website te maken(bouwen) en beheren heeft MAGIX het programma Webdesigner, 2 verschillende versies de classic versie en de prem versie.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 15.03.2021 om 23:58 uur

@Julia91

Hallo Julia,

Persoonlijk, kan ik u hiervandaan niet vertellen of Acer Aspire 5 Intel Core i5 voldoende krachtig is voor VDL 2021 premium. Daarom adviseer ik u als moderator om eerst de testversie te downloaden en deze voor 30 dagen te registreren. Er zijn dan wel wat beperkingen, u kunt maar 3 minuten exporteren of branden.

U kunt deze testversie via deze link downloaden: Klik hier. Zo kunt uzelf e.a. bepalen en waarnemen.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. toevoegingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 16.03.2021, 00:02, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-