Reacties

magixagent schreef op 08.12.2011 om 16:40 uur

U kunt toch via bestand zoeken, naar project die U een naam heeft gegeven,
Andere mogelijkheid is programma opstarten ,dan video project laden, dan in verkenner opzoeken waar het project staat.
klik aan de rechter kant waar nu projecten en films dit open, daar staat alle bestanden, en dan zullen uw bestanden worden weer gegeven
succes,

RiViS schreef op 09.12.2011 om 16:48 uur

Ga naar de Magix Online Media Manager, dat is het programma waarmee je de files op je Online Album beheert.

Daar zie je alle ge-uploade media staan. Klik nu op de film die je wilt downloaden en klik daarna op de knop Downloaden, die staat bovenaan, derde van links. Het kan zijn dat er nu een scherm opent waarin je (in het Engels) wordt gewaarschuwd dat er een handtekening niet klopt, klik daar op Run. Daarna moet je nog even aangeven waar de film op je PC moet worden opgeslagen, klik (nadat je dat gedaan hebt) op "Directory selecteren" en dan gaat het downloaden beginnen.

groet,

Rijk

ja_schets schreef op 10.12.2011 om 10:57 uur

Veel dank dat er inderdaad een mogelijkheid is mijn eerste filmpjes weer terug te kunnen krijgen.

Uw duidelijke beschrijving heb ik gevolgd maar krijg dan een tekst waarin gevraagd wordt om te uploaden voor een bedrag van € 1,99 p.mnd meen ik  en ik zie nergens "run"staan.

Doe ik het wel goed vraag ikmij af en wend me daarom weer tot U.

Bij voorbaar dank en vr.gr.Jan

 

RiViS schreef op 10.12.2011 om 17:31 uur

Ja Jan, nu wordt het een beetje lastig voor mij, want ik denk dat u de gratis versie hebt en ik kan me herinneren dat je dan nogal eens wordt gevraagd om te updaten naar een betaalde versie.

Toch moet het ook in de gratis versie mogelijk zijn om media te downlaoden, kijk maar even hier: http://www.magix-online.com/nl/online-album/magix-online-album/online-album.2899.html  , daar staat onder "Overzicht van alle voordelen:"  "Downloaden: download uw bestanden op ieder moment weer naar uw computer" (item nr 5).

Mijn advies: Als het downloaden niet lukt wanneer u gewoon op de knop "Downloaden" klikt (bovenaan in de Online Media Manager), (nadat u wel eerst de betreffende film hebt aangeklikt!), dan zou ik een e-mail sturen naar , waarin u uiteenzet wat u gedaan hebt en wat het probleem is, zij zullen u verder helpen.

groet,

Rijk