en staat het in Uw website en kan aangeklikt worden, is dit een filmpje van You Tube, dan werkt het niet dan komt het filmpje in Uw map te staan.
om iet toe te sturen, klik op knip programma of op Printscreen, dan kan het worden opgeslagen, en via kan het worden geupload en in de Topic worden gezet.
Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Via dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat geheel los van Magix Support.
Zelf heb ik geen affiniteit met het bouwen van websites. U schrijft u vragen / antwoorden met hoofdletters, in forumtaal betekent dit, dat u aan het schreeuwen bent. Gaarne een volgende keer wat minder luidruchtig. Alvast bedankt voor u medewerking
Wij, als moderators en/of forumleden proberen met zijn of haar kennis u van een goed antwoord te voorzien. Mocht u toch nog niet de oplossing hebben gekregen, neem dan contact op met Magix Support: Hoe neem ik contact op met de technische support? Succes met het zoeken naar de juiste oplossing.
Met vriendelijk groet, Rob Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005
In,toepassen ok,(dan komt er een streepje onder hier te staan)dan zal als op oogje word geklikt naar mijn album worden gegaan.
Als U de link van tuincentrum invoer zal als er op hier wordt geklikt de link naar de pagina gaan .
Is Uw domein betaling niet verlopen(365 dagen).
U kunt wel zien wat U maakt,maar is niet te publiceren
Is Uw update service van MWD(365 dagen)niet verlopen, werken bepaalde opties niet meer.
En anders zoals al eerder is omschreven contact opnemen met MAGIX Support,zij zullen U een systeemcheck toesturen en kijken wat er aan de hand is(misschien heeft U wel een virus in de Pc zitten,of malware)
Gedaan, Maar hetzelfde probleem. Alles werkt alleen dit niet. Kan niet aan de PC liggen. Krijg een foutrapport waar ik niks van snap. Zit gewoon een bug in. Laptop is niets aan veranderd.. Kan ik Webdesigner Premium 18 opnieuw downloaden en deze eraf gooien
als er een programmeer fout ( BUG )in zou zitten, kon ik de Promo niet aan U laten zien.
Er kan wel een Virus in Uw laptop zitten.
U kunt zonder problemen MWD 18Prem, volledig verwijderen, de gemaakte website zal wel in een speciale map staan. en daarna pas weer downloaden, en niet vergeten, om te kijken of er nog een Patch is nu versie
MAGIX Web Designer Premium 18.5.0.62892 DL x64 Aug 11 2021
en niet vergeten via hulp Download inhoud installer uit te pakken en te installeren
Ik volg uw topic met belangstelling. De vraag die ik u wil stellen is, onder welke Windows versie hebt u Magix Web Designer 18 premium geïnstalleerd? Misschien ligt uw foutmelding wel aan de gebruikte Windows versie.