instellen wachtwoord op een website pagina

annekebuitendijk schreef op 30.12.2008 om 12:06 uur
Ik wil graag een wachtwoord instellen op een pagina van mijn website. Ik klik op opties van de betreffende pagina, stel een wachtwoord in, publiceer de site.
Bij het oproepen van de pagina, komt er keurig in beeld dat er een wachtwoord nodig is, maar als ik het juiste wachtwoord intik, komt de boodschap dat het niet klopt. Het wachtwoord is voor 200% echt goed. Wat gaat er dan fout ?

Reacties

iliasdewachter schreef op 02.01.2009 om 18:31 uur
misschien staat caps lock aan?
eriksantema schreef op 15.07.2010 om 10:36 uur
Dat heb ik ook gehad. Maak een nieuwe gebruiker aan die ook op je site mag komen. Gebruik een ander mailadres van jezelf en dan lukt het wel. Met je eigen login mailadres en wachtwoord lukt het niet. Echt een grote bug als je het mij vraagt. Daarna moet het wel lukken.

Mail me anders op als het niet lukt.

Ik heb namelijk de volgende vraag:

Ik maak een website met wachtwoord op de homepage. Als je die invult kan je op alle pagina's komen. Dat is natuurlijk goed, echter als je de url van foto's bijvoorbeeld gaat kopieren en plakken bovenin de www kom je zo op de pagina en omzeil je dus het wachtwoord van de homepage. Ik weet niet hoe nu weer het wachtwoord gevraagd kan worden. Ik wil niet dat op elke subpagina een wachtwoord ingevuld moet worden, dat werkt gewoon irritant.